[rquote=1871989&tid=142945&author=kadeddilac][rquote=1871648&tid=142945&author=testdrive]
ik vind het altijd nog appart dat carglass keihard durft te zeggen dat na het repareren van een sterretje je er echt helemaal niks meer van ziet.
[/rquote]
idd, er is altijd een klein wit puntje te zien na het reparen van het sterretje.
Toevallig vandaag een nieuwe voorruit laten plaatsen en, eerlijk is eerlijk, het is goed gedaan...
Ik heb meer problemen met die "tentje op de parkeerplaats gasten" die willekeurige mensen aanspreken en op zoek gaan naar sterretjes. Hoogst irritant![/rquote]
Over die tentjes gastjes gesproken....
Laatst hoorde ik nog een melding dat er mensen langs de auto's liepen in de buurt van zo'n irritant tentje en daar met een speciaal apparaat je ruit dusdanig beschadigden dat er een sterretje vormde

Bleek dus achteraf, gewoon personeel te zijn van die tentjes die vonden dat ze te weinig werk hadden :fy1:fy1:fy1
Gelukkig hebben we ze alle 3 gepakt en konden ze alle schade, welke de hadden veroorzaakt, direct af tikken :thumbup:thumbup
Maar goed die carglass reclames moeten ze heel snel verbieden :swear:swear:swear
gr vinc