G GSI Racer Hoort bij de inboedel 9 jun 2011 #1 iemand enig idee waar je camberplates voor een Astra F uit kunt halen? ik weet niet of ze uberhaupt speciaal voor de Astra F gemaakt zijn...
iemand enig idee waar je camberplates voor een Astra F uit kunt halen? ik weet niet of ze uberhaupt speciaal voor de Astra F gemaakt zijn...
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 11 jun 2011 #4 dat zijn platen waar mee je de schuinte van je wielen kunt instelllen
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 11 jun 2011 #5 dat zijn platen waar mee je de schuinte van je wielen kunt instelllen
J Jerremy Hoort bij de inboedel 11 jun 2011 #6 @KadAstra-EF wrote:Wat zijn dat voor dingen ? Groet, Rik Uploaded with ImageShack.us
J Jerremy Hoort bij de inboedel 11 jun 2011 #7 @KadAstra-EF wrote:Wat zijn dat voor dingen ? Groet, Rik Uploaded with ImageShack.us
K KadAstra-EF Forumbewoner 11 jun 2011 #10 Helemaal duidelijk heren !! Bedankt voor de uitleg :thumbup Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 11 jun 2011 #11 Helemaal duidelijk heren !! Bedankt voor de uitleg :thumbup Rik
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 12 jun 2011 #12 duidelijk uitgelegd Jerremy. ik wil die platen er op hebben omdat de binnenkant van mijn banden als een gek slijt. komt omdat de auto veel verlaagd is, hierdoor staat het camber te negatief. rest van de wielstanden klopt wel voorbanden zijn na 15.000km kaal aan de binnenzijde...........
duidelijk uitgelegd Jerremy. ik wil die platen er op hebben omdat de binnenkant van mijn banden als een gek slijt. komt omdat de auto veel verlaagd is, hierdoor staat het camber te negatief. rest van de wielstanden klopt wel voorbanden zijn na 15.000km kaal aan de binnenzijde...........
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 12 jun 2011 #13 duidelijk uitgelegd Jerremy. ik wil die platen er op hebben omdat de binnenkant van mijn banden als een gek slijt. komt omdat de auto veel verlaagd is, hierdoor staat het camber te negatief. rest van de wielstanden klopt wel voorbanden zijn na 15.000km kaal aan de binnenzijde...........
duidelijk uitgelegd Jerremy. ik wil die platen er op hebben omdat de binnenkant van mijn banden als een gek slijt. komt omdat de auto veel verlaagd is, hierdoor staat het camber te negatief. rest van de wielstanden klopt wel voorbanden zijn na 15.000km kaal aan de binnenzijde...........
F Fearless Forumbewoner 12 jun 2011 #14 Monroe magic camber bouten monteren. of je veerpoot boutgaten gaan sleufen. Is goedkoper en simpeler
F Fearless Forumbewoner 12 jun 2011 #15 Monroe magic camber bouten monteren. of je veerpoot boutgaten gaan sleufen. Is goedkoper en simpeler
B Bluns Komt hier geregeld 12 jun 2011 #16 Jup je kan voor de F wel excentrische bouten kopen, daarmee kan je je camber afstellen. Alleen weet ik dan niet hoe je met je schuurstraal etc uit gaat komen..
Jup je kan voor de F wel excentrische bouten kopen, daarmee kan je je camber afstellen. Alleen weet ik dan niet hoe je met je schuurstraal etc uit gaat komen..
B Bluns Komt hier geregeld 12 jun 2011 #17 Jup je kan voor de F wel excentrische bouten kopen, daarmee kan je je camber afstellen. Alleen weet ik dan niet hoe je met je schuurstraal etc uit gaat komen..
Jup je kan voor de F wel excentrische bouten kopen, daarmee kan je je camber afstellen. Alleen weet ik dan niet hoe je met je schuurstraal etc uit gaat komen..
A arjontje Forumbewoner 13 jun 2011 #18 @Fearless wrote:Monroe magic camber bouten monteren. of je veerpoot boutgaten gaan sleufen. Is goedkoper en simpeler Ja en dat lukt niet bij een f. de veerpoot is 1 geheel met het fusee stuk.
@Fearless wrote:Monroe magic camber bouten monteren. of je veerpoot boutgaten gaan sleufen. Is goedkoper en simpeler Ja en dat lukt niet bij een f. de veerpoot is 1 geheel met het fusee stuk.
A arjontje Forumbewoner 13 jun 2011 #19 @Fearless wrote:Monroe magic camber bouten monteren. of je veerpoot boutgaten gaan sleufen. Is goedkoper en simpeler Ja en dat lukt niet bij een f. de veerpoot is 1 geheel met het fusee stuk.
@Fearless wrote:Monroe magic camber bouten monteren. of je veerpoot boutgaten gaan sleufen. Is goedkoper en simpeler Ja en dat lukt niet bij een f. de veerpoot is 1 geheel met het fusee stuk.
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 13 jun 2011 #20 hee maikel ik heb ze hier wel eens op het forum gezien maar waar weet ik niet meer .. vraag rallyastra di met die astra v6jes enzo eens volges mij heb ik die daar erges gezien gr mike
hee maikel ik heb ze hier wel eens op het forum gezien maar waar weet ik niet meer .. vraag rallyastra di met die astra v6jes enzo eens volges mij heb ik die daar erges gezien gr mike