J Jerk Loopt hier de deur plat 16 nov 2009 #21 Die heb ik ook op mijn pc Maar heb Call of Duty voor de PS3 gekocht En helaas kan mijn PS3 niet op mijn Logitech set erbij geplugt worden
Die heb ik ook op mijn pc Maar heb Call of Duty voor de PS3 gekocht En helaas kan mijn PS3 niet op mijn Logitech set erbij geplugt worden
T TRPower Komt hier geregeld 16 nov 2009 #22 echt een meeeeeesterlijk spel k heb me comp op mn dolby in me kamer aangesloten hahahahaha de buren worden gek^^
echt een meeeeeesterlijk spel k heb me comp op mn dolby in me kamer aangesloten hahahahaha de buren worden gek^^
H Harjan Post best veel 17 nov 2009 #23 Zo, vanavond maar eens installeren. Nog geen tijd voor gehad.. Zie dat veel mensen hem al hebben uitgespeeld!
Zo, vanavond maar eens installeren. Nog geen tijd voor gehad.. Zie dat veel mensen hem al hebben uitgespeeld!
D danny Post best veel 17 nov 2009 #24 Ik heb hem ook mooi spel jammer dat er geen dedicated servers meer zijn :argue Maar ja ik gaat weer werken tot morgen ochtend -offtopic
Ik heb hem ook mooi spel jammer dat er geen dedicated servers meer zijn :argue Maar ja ik gaat weer werken tot morgen ochtend -offtopic
T TonSR Loopt hier de deur plat 17 nov 2009 #25 niemand een copytje voor mij ,hoef niet voor niks vgr tonsr.
J Jerk Loopt hier de deur plat 17 nov 2009 #26 Wie heeft hem hier voor de PS3? En doet er dan ook nog online spelen???
J Jerk Loopt hier de deur plat 19 nov 2009 #28 Uhm ja Ik doe alleen nog maar online spelen :thumbup En een soort clan oprichten en dan 6-6 spelen bv Ik moest net tegen een groep met allemaal dezelfde naam In no time waren al mijn "maten" weg en moest ik in mijn eentje tegen 6 gasten schieten Is niet te doen natuurlijk dus dik verloren
Uhm ja Ik doe alleen nog maar online spelen :thumbup En een soort clan oprichten en dan 6-6 spelen bv Ik moest net tegen een groep met allemaal dezelfde naam In no time waren al mijn "maten" weg en moest ik in mijn eentje tegen 6 gasten schieten Is niet te doen natuurlijk dus dik verloren
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 30 nov 2009 #29 Ik heb het vrijdagmorgen om 5 uur uitgespeeld! Geweldig verhaal en machtig einde! Ik ben niet zo geweldig goed in dit soort spellen dus heb ik het op normal uitgespeeld. iig niet op easy dus! Ik speel dit soort dingen alleen maar op lan-parties.. en daar wordt ik meer afgeknald dan dat ik speel Toch leert dit spel je wel 2 keer nadenken voordat je gewoon beetje rent en schiet. Tactiek is zeer belangrijk..
Ik heb het vrijdagmorgen om 5 uur uitgespeeld! Geweldig verhaal en machtig einde! Ik ben niet zo geweldig goed in dit soort spellen dus heb ik het op normal uitgespeeld. iig niet op easy dus! Ik speel dit soort dingen alleen maar op lan-parties.. en daar wordt ik meer afgeknald dan dat ik speel Toch leert dit spel je wel 2 keer nadenken voordat je gewoon beetje rent en schiet. Tactiek is zeer belangrijk..
H hennie29 Komt weleens kijken 30 nov 2009 #30 vind het als vrouw ook een super vet spel speel hem op me gepimpte xbox360 ook ben ik helemaal gek op gears of war 1 en zo op ze tijd ook deel 2 ervan
vind het als vrouw ook een super vet spel speel hem op me gepimpte xbox360 ook ben ik helemaal gek op gears of war 1 en zo op ze tijd ook deel 2 ervan
M MantasticB1 Komt hier geregeld 30 nov 2009 #31 ik vraag me af of jouw soldaten ook strass steentjes op hun uniform hebben?:hmmz:angel origineel gepost door hennie29 vind het als vrouw ook een super vet spel speel hem op me gepimpte xbox360 ook ben ik helemaal gek op gears of war 1 en zo op ze tijd ook deel 2 ervan
ik vraag me af of jouw soldaten ook strass steentjes op hun uniform hebben?:hmmz:angel origineel gepost door hennie29 vind het als vrouw ook een super vet spel speel hem op me gepimpte xbox360 ook ben ik helemaal gek op gears of war 1 en zo op ze tijd ook deel 2 ervan
H hennie29 Komt weleens kijken 30 nov 2009 #32 origineel gepost door MantasticB1 ik vraag me af of jouw soldaten ook strass steentjes op hun uniform hebben?:hmmz:angel als het kon had ik me soldaten helemaal bling bling gemaakt wheoahahahahhaha
origineel gepost door MantasticB1 ik vraag me af of jouw soldaten ook strass steentjes op hun uniform hebben?:hmmz:angel als het kon had ik me soldaten helemaal bling bling gemaakt wheoahahahahhaha
O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 30 nov 2009 #33 origineel gepost door hennie29 vind het als vrouw ook een super vet spel speel hem op me gepimpte xbox360 ook ben ik helemaal gek op gears of war 1 en zo op ze tijd ook deel 2 ervan Hijs mooi :thumbup voor dames dan
origineel gepost door hennie29 vind het als vrouw ook een super vet spel speel hem op me gepimpte xbox360 ook ben ik helemaal gek op gears of war 1 en zo op ze tijd ook deel 2 ervan Hijs mooi :thumbup voor dames dan
M MantasticB1 Komt hier geregeld 30 nov 2009 #35 ik ken je niet persoonlijk maar wrm verwonderd me dat niet? allemaal gerard jolinks op oorlogspad met strass en boa's!!:jerry:jerry origineel gepost door hennie29 origineel gepost door MantasticB1 ik vraag me af of jouw soldaten ook strass steentjes op hun uniform hebben?:hmmz:angel als het kon had ik me soldaten helemaal bling bling gemaakt wheoahahahahhaha
ik ken je niet persoonlijk maar wrm verwonderd me dat niet? allemaal gerard jolinks op oorlogspad met strass en boa's!!:jerry:jerry origineel gepost door hennie29 origineel gepost door MantasticB1 ik vraag me af of jouw soldaten ook strass steentjes op hun uniform hebben?:hmmz:angel als het kon had ik me soldaten helemaal bling bling gemaakt wheoahahahahhaha
H hennie29 Komt weleens kijken 1 dec 2009 #36 hahahahahaha gerard joling hoef voor mij niet hoor anders wordt het straks hol in the wal schieten maar beetje bling bling kan geen kwaad hahahaha vind het wel zonde dat ze met cod geen vrouwelijke poppetjes hebben gemaakt net als met gears ook al geen vrouwelijke poppetjes
hahahahahaha gerard joling hoef voor mij niet hoor anders wordt het straks hol in the wal schieten maar beetje bling bling kan geen kwaad hahahaha vind het wel zonde dat ze met cod geen vrouwelijke poppetjes hebben gemaakt net als met gears ook al geen vrouwelijke poppetjes
C calibra_8v Komt weleens kijken 6 dec 2009 #37 heb hem bij een maat gespeel @ps3, vette game,maar persoonlijk vind ik Bad company vetter :thumbup
K Kaneda Post best veel 11 dec 2009 #39 origineel gepost door MantasticB1 ik vraag me af of jouw soldaten ook strass steentjes op hun uniform hebben?:hmmz:angel bling perk!
origineel gepost door MantasticB1 ik vraag me af of jouw soldaten ook strass steentjes op hun uniform hebben?:hmmz:angel bling perk!
D djtobias Komt weleens kijken 30 jan 2010 #40 spel is wel leuk behalve die campers..... speel hem op de ps3 op 102cm full hd erg mooi alleen me buren niet blij.... (als ik me 2x1500 watt rms speakers er bij aanzet lijkt het net oorlog :agent)
spel is wel leuk behalve die campers..... speel hem op de ps3 op 102cm full hd erg mooi alleen me buren niet blij.... (als ik me 2x1500 watt rms speakers er bij aanzet lijkt het net oorlog :agent)