G geert666 Komt hier geregeld 14 sep 2009 #21 Ja maar dat gaat niet dan word de druk te hoog, met 2 turbo s. Zit juist maar eentje op zodat met een standaard blok gereden kan worden!
Ja maar dat gaat niet dan word de druk te hoog, met 2 turbo s. Zit juist maar eentje op zodat met een standaard blok gereden kan worden!
R robbyrood Komt hier geregeld 15 sep 2009 #22 En dan heb je gewoon het blok zoals die nu in de Insigna zit!!! Turbo boven de versnellingsbak en klaar is Clara
En dan heb je gewoon het blok zoals die nu in de Insigna zit!!! Turbo boven de versnellingsbak en klaar is Clara
D Deactivated2 Post best veel 15 sep 2009 #23 origineel gepost door robbyrood En dan heb je gewoon het blok zoals die nu in de Insigna zit!!! Turbo boven de versnellingsbak en klaar is Clara ????
origineel gepost door robbyrood En dan heb je gewoon het blok zoals die nu in de Insigna zit!!! Turbo boven de versnellingsbak en klaar is Clara ????
D Deactivated2 Post best veel 15 sep 2009 #24 origineel gepost door geert666 Ja maar dat gaat niet dan word de druk te hoog, met 2 turbo s. Zit juist maar eentje op zodat met een standaard blok gereden kan worden! Dan moeten we het tzt maar aanpassen
origineel gepost door geert666 Ja maar dat gaat niet dan word de druk te hoog, met 2 turbo s. Zit juist maar eentje op zodat met een standaard blok gereden kan worden! Dan moeten we het tzt maar aanpassen
B Bart Hoedemaker Loopt hier de deur plat 19 sep 2009 #25 origineel gepost door geert666 Ja maar dat gaat niet dan word de druk te hoog, met 2 turbo s. Zit juist maar eentje op zodat met een standaard blok gereden kan worden! Oke. Zal je dus meer aan het blok moeten aanpassen voor 2 turbo's, of een grotere turbo.
origineel gepost door geert666 Ja maar dat gaat niet dan word de druk te hoog, met 2 turbo s. Zit juist maar eentje op zodat met een standaard blok gereden kan worden! Oke. Zal je dus meer aan het blok moeten aanpassen voor 2 turbo's, of een grotere turbo.
M Mirage Komt weleens kijken 22 sep 2009 #26 origineel gepost door louwe 16 klepper moet eerlijk zeggen dat ik het in de eerste post ook n beetje vreemd las maar als ik het goed begrijp hebben wel alle cilinders drukvulling enkel wordt de trubo maar door 3 cilinders "aangedreven" ??? tjah met vrij lage druk zal dat best gaan is opzich n leuke oplossing voor n turbo op n V motor anders zit je volgens mij inderdaad altijd aan 2 vast Nee hoor er bestaan zat andere set-ups. De turbo kan ook zitten waar de pijpen bij elkaar komen. Tot zelfs turbo's die als eindstuk aan de uitlaat zitten (en ja dat werkt blijkbaar).
origineel gepost door louwe 16 klepper moet eerlijk zeggen dat ik het in de eerste post ook n beetje vreemd las maar als ik het goed begrijp hebben wel alle cilinders drukvulling enkel wordt de trubo maar door 3 cilinders "aangedreven" ??? tjah met vrij lage druk zal dat best gaan is opzich n leuke oplossing voor n turbo op n V motor anders zit je volgens mij inderdaad altijd aan 2 vast Nee hoor er bestaan zat andere set-ups. De turbo kan ook zitten waar de pijpen bij elkaar komen. Tot zelfs turbo's die als eindstuk aan de uitlaat zitten (en ja dat werkt blijkbaar).
M Mirage Komt weleens kijken 23 sep 2009 #28 Plaatje erbij: En zogauw ik die gevonden heb waarbij de motor voorin ligt zal ik die ook plaatsen.
D danny Post best veel 27 sep 2009 #29 Ronald kan jij je zaakjes met corsaforever even afhandelen aub