calibra turbo

overdruk in het carter, het komt door dat de aansluiting op het kleppendeksel dicht gekoekt is en hij de carterdampen niet meer opzuigt, bij die van mij zat de peilstok ook los in het gat maar vloog er nooit uit, nu een andere er in gezet die wel vaster zit

soms moet je de pijlstok ook iets draaien omdat er een bocht is zit

hoe lang is jou pijlstok vanaf de onderkant rubber tot het uiteinde?

heb je ook een foto van de auto, we zijn hier gek op plaatjes :kewlpics

kan via Photobucket maar zijn nog meer, even zoeken hier op het forum onder rubriek foto plaatsen en je komt wel tegen hoe het moet

je mag hem ook mailen naar flonk.d@kpnplanet.nl dan zal ik hem er voor je op zetten

ben net even weg geweest met de Cali en even gekeken, maar de buis waar de peilstok in word gestoken is gewoon recht en je kunt de peilstok draaien als hij er helemaal in zit, nu heb ik hem er niet uitgehaald bij draaiende motor maal lijkt me raar dat hij tegen een draaiend gedeelte aan komt, of het moet zo zijn dat de buis die boven het onderblok uit steekt om de peilstok in te doen niet haaks staat op de steun waarmee de buis word vastgeschroefd

die van mij is 32 cm. tot aan waar het rubber begint maar zal vast 2 cm naar binnen steken, zit er ook een soors s bocht in zodat hij in het midden van de buis blijft?

wie weet er een goed adres , waar je revisie onderdelen hebben voor de calibra turbo ?? hoor het graag zo spoedig mogelijk , per 0652661808

@ttheoo wrote:wie weet er een goed adres , waar je revisie onderdelen hebben voor de calibra turbo ?? hoor het graag zo spoedig mogelijk , per 0652661808

Hennie boomkamp lobith

In Coesfeld (Duitsland) zit iemand die Calibra Turbo's sloopt en heel veel onderdelen heeft maar ook motoren reviseert, wat voor onderdelen zoek je?

Als je wilt, wil ik de bedrijfsgegevens wel even opzoeken

staat trouwens ook een gereviseerde motor op Mp

heb mn calibra laten reviseren , 3 weken terug , rij er nu al weer 2 weken mee , en moet zeggen , hij loopt weer als een zonnetje , en als een kogel zo snel ,

Terug
Naar boven