Calibra Turbo

nu kan ik nieuwe Hella koplampen kopen maar daar kunnen geen stelmotoren in, zijn deze ook om te zetten en bijvoorbeeld de achterkant van mijn huidige Hella's weer te gebruiken?

Dat zou ik wel verwachten. Heb ze nooit zover uit elkaar gehad. Maar ze kunnen redelijk goed uitelkaar. Dus gewoon ff voor gaan zitten. maar als het goed is zit er een handstel wiel in. Die moet er gewoon uit kunnen en de stelmotor er voor teug geplaatst worden. Dat heb ik wel eens gedaan.

we gokken het er wel op, mocht het niet willen dan moet het knopje voor het stellen er voor de apk gewoon uit, auto is van 93 en was toen nog niet verplicht :angel

eerst maar even met de radio aan de gang, het ontvangst is niet zo goed, als ik een schroevendraaier in de antanne aansluiting steek heb ik beter ontvangst als met de standaard antenne, kan het zijn dat er een versterker bij de antenne zit die gevoed word met 12 V?

Je ziet gauw genoeg of het uitwisselbaar is.

Krijg je je motortje er makkelijk uit (kwart slag draaien en beetje trekken), dan kan je hem zo uitwisselen. Anders niet.

de nieuwe koplampen zal ik dit weekend ophalen, ik zal zien of ze uit elkaar zijn te halen en dat ik desnoods alleen de collector en lens omzet, stond trouwens ook nog een setje met Xenon op MP maar ga toch liever voor origineel http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...49651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

weet iemand toevallig of er ook een versterkertje in de dakantenne zit? de dak bekleding zit wel los en ik voel ook wel een dun kabeltje maar kan het niet zien, als ik met een Ohm meter tussen antennestekker en het puntje meet waar je de antenne op schroeft is hij onderbroken

@marcohgd wrote:Mooie Calibra Duurt!

Sent from my iPhone using Tapatalk

heb je hem al in het echt gezien?

weet je toevallig nog wat slopers in de buurt te staan?

bij v d Ploeg staat er 1

Zo die Duurt aan de CALLI. :thumb :thumb

Heb zelf ook een CALLI TURBO gehad, was toen nog geen 3 jaar oud en van eerste eigenaar. ;)

Deze koste destijds nieuw bijna 90.000,- guldens.

Weet niet meer wie of wat het riep, maar het is deze: Laat de TURBO staan en koop de V6.

Was het Autovisie of Top Gear?

ach ik heb hem gewoon voor de fun en ik ben ook een techniekfreak en maag graag zien hoe iets in elkaar zit, de Manta blijft wel mijn ding maar qua techniek ben je daar wel eerder op uitgekeken :thumbup

Klopt en een Kadett Bieber maar die staan binnen vanwege de ophokplicht voor oldtimers :cry

Calibra staat nu ook binnen, ik ben er achter dat de antenne niet goed is, een andere ook met ruitesproeier van de sloop gehaald en die was ook niet goed, stond ook nog een Astra met net zo'n antenne, misschien dat ik die nog ga proberen, ik had begrepen dat ze nieuw niet meer leverbaar zijn

Mooie Manta, heb ik denk ik wel in Dronten zien staan of niet? Stond deze ook niet in een Autovisie een paar jaar geleden. Een stukje over sportieve Opels op circuit Assen (ook een Calibra turbo trouwens).

Yep de TE van Duurt stond in de autovisie van februari 2008, en das wel langer geleden dan een paar ( 2 ) jaar. :thumb

@2slow wrote:Mooie Manta, heb ik denk ik wel in Dronten zien staan of niet? Stond deze ook niet in een Autovisie een paar jaar geleden. Een stukje over sportieve Opels op circuit Assen (ook een Calibra turbo trouwens).

klopt, ben er een paar jaar geleden mee in Dronten geweest en heeft idd ook in de Autovisie gestaan met nog een aantal sportieve Opels waaronder een Calibra

vandaag de antenne vervangen, eerst 1 van een Calibra maar die bleek bij het testen al stuk en nu zit er 1 op van een Astra G, stond het zelfde partnummer op, ontvangst is weer prima, moet alleen de ruitesproeier nog even richten

ook 4x4 embleem er weer op gezet, maakt het net even af

Heb nog niet een hemel geplakt, maar ze zijn niet zo dik. Knijpers een idee? houden wel beet maar niet met heel veel druk. En veel knijper is een groot klem oppervlak.

dank u dank u, ik ben er ook zeer blij mee

nu de antenne weer goed werkt moet ik de dak bekleding aan de achterzijde weer vast zien te krijgen, toen ik de auto kocht zat de dakbekleding al los en was in het verleden met een lijmpistool rechtstreeks op det dak gelijmt, nu op aanraden van een mede-forumer het stripje welke in het dak hoort te klemmen er bij gezocht uit een sloper, hing er trouwens ook los in.

ik zal hem ontroesten en er weer tegenaan plakken, ik vraag met trouwens wel af hoe je het weer los krijgt, je kunt de achterzijde niet naar achteren trekken om de 3 nokjes er weer uit te schuiven

Terug
Naar boven