Je moet niet stoppen met het project man,
als ik zie hoeveel werk je er al in gestopt hebt, en wat voor resultaten je nu bereikt hebt.. zul je straks met een gerust hart gaan slapen als de calibra is zoals jij hem wilde hebben..
niks is mooier dan een droom auto naar wens te hebben die je zelf in bezit hebt :thumb
neem voorbeeld van me broertje..
HIj is 20 jaar, toen hij 19 was was hij begonnen met een A corsa C20let..die jongen heeft gewoon een bijbaantje waar hij zeker geen dikke vet pot mee verdiend..
maar die jongen werkt kei en keihard en doet er alles voor om zijn project klaar te hebben..hij heeft ook tegen slagen gehad, dat zijn turbo slang kapot ging, of radiateur slang stuk ging.. distributie riem versprongen(gelukkig safe) alleen 2 stoters tikte erg..
alle stoters maar vervangen..en maar om aan te geven, door dat bijbaantje en toch doorgaan met wat hij wil, heeft hij nu wel een Corsa C20let met een Garret GT2871R met dik 330PK..
(en dan nog niet over de kosten van kleding stone island enzo.)
dus als je er volledig achter staat om je droom auto te willen blijven rijden, zou ik er rustig mee bezig gaan, en een goeie oplossing gaan zoeken voor je motor..
desnoods zijn hier vast wel jongens die je er bij willen helpen, of willen steunen, dat je motor toch goed is en je er mee kan rijden.!!!