Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hey allemaal, bedankt voor de reacties . er zitten hele toffe kleuren tussen echter heb ik een andere kleur gekozen. het is een mica metallic kleur van ferarri. lijkt zwart/donkerbruin uit de zon of wanneer het donker is. wanneer hij steeds meer de zon in gaat gaat ie van zwart naar bordeaux naar rood. lastig te omschrijve hoe de kleur is. de spuiter, verf vertegenwoordiger die er toevallig ook was en mn broer vonde de kleur goed passe bij de auto en velge . als het goed is word eendezerdagen een staaltje voor mij gespoten die ik uiteraard met jullie ga delen
Hier enkele foto's van de kleur. Hij is hier wel met spuitbus gespoten en het is nog niet zijn volle kleur zeg maar, als de zon gaat schijnen maak ik nieuwe foto's in de zon
Not bad idd. Ik zou er zelf een zwarte basecoat onder doen en de rode kleur niet al te dik er op leggen (of aanlengen met transparant) zodat je een candy bordeaux effect krijgt.
Wordt het echt een hele diepe kleur van.
Een oranje of gele basecoat krijg je meer highlght effect van.
Kost beide wel meer verf, maar krijg je wel een uniek effect van.
@ Chelke: hahaha die had ie gewoon buite gespote en toen ik ze mee naar huis nam is het meer gebeurt. die blanke lak was nog een beetje nat
@ McKaamos: met basecoat bedoel je voorspuiten tog??? ik heb er de balle verstand niet van namelijk?!? Die man had het over rood voorspuiten ofzoo... In ieder geval dit is voor 3 kwart de kleur wat eruit gaat komen. misschien nog iets groffer metallic.
die achterlichten vind ik dus egt gruwelijk maar vraag me af of het wel gaat staan op de kleur dat ie word!?! Wat denken jullie? en heeft er iemand foto's van de lichten als ze aanstaan??
Maandag word er denk ik begonnen met de afbouw! Bumpers en skirts moeten nog gespoten worden. Van het weekend kan die lekker uitdrogen!
Het is egt een hele mooie kleur alleen super moeilijk vast te leggen omdat het een niet superopvallende parelmoer is. Hoop dat jullie em er ook toppie uit vinden zien, ik in ieder geval wel . Tis nu de tweede keer dat ik er verliefd op ben geworde alleen nu veel meer :wub:wub:wub