Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik wou hem ook laten uitlezen maar kon hem niet wegbrengen en wist niet dat je het zelf kon door middel van een paper clip dacht moest een kabel kopen er voor.........
maar ik zal is het is een keer proberen en dan post ik het dadelijk wel
ik wou hem ook laten uitlezen maar kon hem niet wegbrengen en wist niet dat je het zelf kon door middel van een paper clip dacht moest een kabel kopen er voor.........
maar ik zal is het is een keer proberen en dan post ik het dadelijk wel
De enige pomp is de pomp die achterin bij de tank zit. Waarschlijnlijk noemen ze dit ookw el de opvoerpomp. Maar als je gewoon + en - op de pomp zet spuit het er dan gewoon uit? Als dat het geval is is je pomp gewoon in orde.
de pomp werkte gewoon heb de benzine slang los gehaald die na het benzine filter komt en komt alleen maar lucht uit dus de pomp die zuigt geen benzine maar lucht denk dat de fout in me tank zit in de ronde draai dop ik ga ook meteen nieuwe slangen er op zetten
De enige pomp is de pomp die achterin bij de tank zit. Waarschlijnlijk noemen ze dit ookw el de opvoerpomp. Maar als je gewoon + en - op de pomp zet spuit het er dan gewoon uit? Als dat het geval is is je pomp gewoon in orde.