3 kwatier geleden, is m'n Astra c20xe uitgevallen nadat ik terug schakelde van de 3 na de 2 om Wat hoger in toeren te komen, daarna vaart gemaakt en schakel ik weer na de 3. Ik hoor een soort klik en hij doet helemaal niks meer. Ik kan de startmotor nog wel rond laten draaien alle verlichting doet het ook nog. Ik denk aan een noodloop? Ik heb nog wel branfstofdruk.
Wie o wie kan me verder helprn?
Wie o wie kan me verder helprn?