N Neetmans Komt weleens kijken 30 jun 2011 #1 Goedendag, korte vraag, c20xe ks kop, buisje inpersen, wie, waar, tegen welke prijs, en evt wachttijd ? Alvast bedankt! Groet, Corne
Goedendag, korte vraag, c20xe ks kop, buisje inpersen, wie, waar, tegen welke prijs, en evt wachttijd ? Alvast bedankt! Groet, Corne
C corsaboy Hoort bij de inboedel 30 jun 2011 #2 heb je haast ermee of niet. Ik laat het altijd bij OMR doen. Zijn al meerdere koppen daar klaar gemaakt. Prijs, bel sms me dit weekend ff. Kom er morgen weer..
heb je haast ermee of niet. Ik laat het altijd bij OMR doen. Zijn al meerdere koppen daar klaar gemaakt. Prijs, bel sms me dit weekend ff. Kom er morgen weer..
C corsaboy Hoort bij de inboedel 30 jun 2011 #3 heb je haast ermee of niet. Ik laat het altijd bij OMR doen. Zijn al meerdere koppen daar klaar gemaakt. Prijs, bel sms me dit weekend ff. Kom er morgen weer..
heb je haast ermee of niet. Ik laat het altijd bij OMR doen. Zijn al meerdere koppen daar klaar gemaakt. Prijs, bel sms me dit weekend ff. Kom er morgen weer..
J j3113 Komt weleens kijken 1 jul 2011 #4 zou je mij ook even je nummer kunnen geven heb ook wel interesse.
J j3113 Komt weleens kijken 1 jul 2011 #5 zou je mij ook even je nummer kunnen geven heb ook wel interesse.