A A_vectra Lid 3 feb 2009 #1 heey ik wil een met de toekomst een c20xe in mn manta zetten is nu een 2l met vierbak. kunnen jullie me vertellen wat ik allemaal nodig heb naast de motor??
heey ik wil een met de toekomst een c20xe in mn manta zetten is nu een 2l met vierbak. kunnen jullie me vertellen wat ik allemaal nodig heb naast de motor??
M Mich Post best veel 4 feb 2009 #5 Of kijk op www.mantaclubzuidholland.nl.tt voor info. Daar staat ook alles op.
M mantab-16v Lid 17 dec 2009 #6 origineel gepost door Mich Of kijk op www.mantaclubzuidholland.nl.tt voor info. Daar staat ook alles op. past een blok van een 2.0 i manta b gsi op een c2.0xe blok?
origineel gepost door Mich Of kijk op www.mantaclubzuidholland.nl.tt voor info. Daar staat ook alles op. past een blok van een 2.0 i manta b gsi op een c2.0xe blok?
M mantaroel Komt weleens kijken 17 dec 2009 #7 origineel gepost door mr-turbo Blok op blok ? 2 cih motoren is ook 16 kleppen
M mantab-16v Lid 18 dec 2009 #8 ow sorry ik bedoel een versnellingsbak van een manta b gsi 2.0i8v op een c20xe
F Freestyler Loopt hier de deur plat 18 dec 2009 #9 origineel gepost door mantab-16v ow sorry ik bedoel een versnellingsbak van een manta b gsi 2.0i8v op een c20xe nee, bak van een CIH kun je niet op een DOHC schroeven, kom is anders. maar zoals gezegd, met de zoekfunctie kun je alle informatie vindend ie je nodig hebt.
origineel gepost door mantab-16v ow sorry ik bedoel een versnellingsbak van een manta b gsi 2.0i8v op een c20xe nee, bak van een CIH kun je niet op een DOHC schroeven, kom is anders. maar zoals gezegd, met de zoekfunctie kun je alle informatie vindend ie je nodig hebt.
M mantab-16v Lid 18 dec 2009 #10 past de bak in het geheel niet of is het wel te maken? zoja met welke oplossing?
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 18 dec 2009 #11 nee, je hebt de bak nodig van een 1.8 manta, of een getrag 265 met adapterplaat ps; even voorstellen had ook wel gekunt denk ik welkom hier.
nee, je hebt de bak nodig van een 1.8 manta, of een getrag 265 met adapterplaat ps; even voorstellen had ook wel gekunt denk ik welkom hier.
L larsjeG40 Komt hier geregeld 18 dec 2009 #12 kom past in z'n geheel niet het onderblok van de c20xe is heel anders dan die van een cih. met name de startmotor zit aan de andere kant. het beste kun je op zoek gaan naar een versnellingsbak van een manta 18s. (getrag 240) nog mooier is een getrag 265 met een kom van een manta 18s 4 bak. is wel duurder
kom past in z'n geheel niet het onderblok van de c20xe is heel anders dan die van een cih. met name de startmotor zit aan de andere kant. het beste kun je op zoek gaan naar een versnellingsbak van een manta 18s. (getrag 240) nog mooier is een getrag 265 met een kom van een manta 18s 4 bak. is wel duurder
M mantab-16v Lid 19 dec 2009 #14 bedankt voor de info ja ik ben nieuw hier ik kom uit brabant en ben een manta gsi aan het opknappen wil er ook een 16 v inleggen dus vandaar. als ik een versnellingsbak van een 1.8 kan vinden past de koppelingshuis enz wel van de c20xe khoef alleen puur de bak van 1.8 te hebben?
bedankt voor de info ja ik ben nieuw hier ik kom uit brabant en ben een manta gsi aan het opknappen wil er ook een 16 v inleggen dus vandaar. als ik een versnellingsbak van een 1.8 kan vinden past de koppelingshuis enz wel van de c20xe khoef alleen puur de bak van 1.8 te hebben?
F Freestyler Loopt hier de deur plat 20 dec 2009 #15 origineel gepost door mr-turbo Kan iemand niet eens een sticky maken over het onderwerp 16v inbouwen ? strak plan :thumbup wordt een beetje moe van het zoveelste 16V inbouw vragen topic...
origineel gepost door mr-turbo Kan iemand niet eens een sticky maken over het onderwerp 16v inbouwen ? strak plan :thumbup wordt een beetje moe van het zoveelste 16V inbouw vragen topic...
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 21 dec 2009 #16 origineel gepost door mr-turbo Kan iemand niet eens een sticky maken over het onderwerp 16v inbouwen ? Zo moeilijk is het niet eens In het ascona topic staat wel een topic van een a ascona met 16v.
origineel gepost door mr-turbo Kan iemand niet eens een sticky maken over het onderwerp 16v inbouwen ? Zo moeilijk is het niet eens In het ascona topic staat wel een topic van een a ascona met 16v.