G GSI Racer Hoort bij de inboedel 25 mei 2011 #1 ik ga een LET in mijn Astra GSi bouwen. hier wil ik een F28 bak achter hangen. nu was mijn vraag: er zijn bakken met elektrische en mechanische telleraandrijving. welke heb ik nodig om i.c.m een Turbo teller te rijden?
ik ga een LET in mijn Astra GSi bouwen. hier wil ik een F28 bak achter hangen. nu was mijn vraag: er zijn bakken met elektrische en mechanische telleraandrijving. welke heb ik nodig om i.c.m een Turbo teller te rijden?
L lemmuh Komt hier geregeld 25 mei 2011 #4 GZ met elektrische pulsgever (zonder km-teller kabel) LZ met mechanische aandrijving (met km-teller kabel) Maar volgens mij zit er ook verschil in de teller, elektronisch of mechanisch en 260km/h of 280km/h als max. snelheid. Even off-topic, heb je al een f28, ik heb eventueel nog een LZ over. Jeroen
GZ met elektrische pulsgever (zonder km-teller kabel) LZ met mechanische aandrijving (met km-teller kabel) Maar volgens mij zit er ook verschil in de teller, elektronisch of mechanisch en 260km/h of 280km/h als max. snelheid. Even off-topic, heb je al een f28, ik heb eventueel nog een LZ over. Jeroen
L lemmuh Komt hier geregeld 25 mei 2011 #5 GZ met elektrische pulsgever (zonder km-teller kabel) LZ met mechanische aandrijving (met km-teller kabel) Maar volgens mij zit er ook verschil in de teller, elektronisch of mechanisch en 260km/h of 280km/h als max. snelheid. Even off-topic, heb je al een f28, ik heb eventueel nog een LZ over. Jeroen
GZ met elektrische pulsgever (zonder km-teller kabel) LZ met mechanische aandrijving (met km-teller kabel) Maar volgens mij zit er ook verschil in de teller, elektronisch of mechanisch en 260km/h of 280km/h als max. snelheid. Even off-topic, heb je al een f28, ik heb eventueel nog een LZ over. Jeroen