en dan koop je een olieboot.
moet je waarschijnlijk de motor nog helemaal uit elkaar gooien,en hopen dat de schade niet te groot is.
vind het veel geld voor zo'n wagen.
dat praatje van "dit heb ik erin geinvesteerd" gaat helaas niet op.
dan had ik de mijne voor 20.000€ kunnen verkopen.