C calike Komt hier geregeld 12 dec 2010 #21 Gisteren hebk er vanvoor rode koni's ondergestoken en ook C1 wielen, nu vanachter nog... Nog 2 weken en eindelijk zijn m'n velgen klaar! Daarna een verlaging aanschaffen... Greetzz
Gisteren hebk er vanvoor rode koni's ondergestoken en ook C1 wielen, nu vanachter nog... Nog 2 weken en eindelijk zijn m'n velgen klaar! Daarna een verlaging aanschaffen... Greetzz
P petrolhead Loopt hier de deur plat 24 dec 2010 #22 heb je er nou 2 uitlaatpijpjes onder geshopt ? 1tje is mooier
C calike Komt hier geregeld 24 dec 2010 #23 [rquote=1822109&tid=125364&author=petrolhead]heb je er nou 2 uitlaatpijpjes onder geshopt ? 1tje is mooier [/rquote] Geen zorgen, dit had ik niet weggeschopt Blijft gewoon 1 pijpje onder zitten...
[rquote=1822109&tid=125364&author=petrolhead]heb je er nou 2 uitlaatpijpjes onder geshopt ? 1tje is mooier [/rquote] Geen zorgen, dit had ik niet weggeschopt Blijft gewoon 1 pijpje onder zitten...
B Bear79 Post best veel 25 dec 2010 #24 En wanneer komen de velgjes eronder + verlaging ? Greetz, Bear
C calike Komt hier geregeld 25 dec 2010 #25 De velgen komer er nog onder voor nieuwjaar, voor de verlaging ga ik eens horen bij pipo Diegene ik nu had liggen waren véél te laag haha
De velgen komer er nog onder voor nieuwjaar, voor de verlaging ga ik eens horen bij pipo Diegene ik nu had liggen waren véél te laag haha
C calike Komt hier geregeld 29 dec 2010 #27 haha, ze zijn er al terug onderuit... Was wel vet zo moetk zegge, maar veel te laag haha
B Bear79 Post best veel 30 dec 2010 #28 Dan mag je ze aan mij geven ... want mijn city gaat wel eXtreem laag! Maar zijn het geperste veren of afgeslepen ? Greetz, Bear
Dan mag je ze aan mij geven ... want mijn city gaat wel eXtreem laag! Maar zijn het geperste veren of afgeslepen ? Greetz, Bear
P petrolhead Loopt hier de deur plat 30 dec 2010 #29 jammer dat je geen foto van hebt, was wel benieuwd. maar word wel een leuke kadett zo te horen
P petrolhead Loopt hier de deur plat 31 dec 2010 #31 met een paar platte bandjes om je velgen moet dit toch makkelijk gaan haha ziet er wel vet uit :thumbup
met een paar platte bandjes om je velgen moet dit toch makkelijk gaan haha ziet er wel vet uit :thumbup
C calike Komt hier geregeld 10 sep 2011 #39 Vanachter verlaagd was blijkbaar van de linkse achterveer een stuk afgebroken... voor meer foto's: http://www.flickr.com/photos/67458016@N08/" onclick="window.open(this.href);return false; greetzz
Vanachter verlaagd was blijkbaar van de linkse achterveer een stuk afgebroken... voor meer foto's: http://www.flickr.com/photos/67458016@N08/" onclick="window.open(this.href);return false; greetzz