C commo 67 Post best veel 24 aug 2015 #21 was maar effe een test, ik heb vanaf vorige vrijdag een nieuwe laptop met Windows 10 en foto's uploaden lukte niet tot nu toe dit is dus de eerst gelukte foto king:
was maar effe een test, ik heb vanaf vorige vrijdag een nieuwe laptop met Windows 10 en foto's uploaden lukte niet tot nu toe dit is dus de eerst gelukte foto king:
C commo 67 Post best veel 8 nov 2015 #23 tja, moet zeker niet weg, mag weg voor de juiste prijs wagen is in topconditie en ik rij er zeer graag mee maar ik zit nog met een paar ideeen een daarvoor moet er plaats gemaakt worden en aangezien de commo mij toch een beetje nauwer aan het hart ligt...
tja, moet zeker niet weg, mag weg voor de juiste prijs wagen is in topconditie en ik rij er zeer graag mee maar ik zit nog met een paar ideeen een daarvoor moet er plaats gemaakt worden en aangezien de commo mij toch een beetje nauwer aan het hart ligt...
P pierrekrik Komt weleens kijken 9 nov 2015 #24 Op naar het volgende project. De uitdaging blijft toch altijd wenken. :thumb
C commo 67 Post best veel 18 feb 2016 #27 ja, mag weg voor de juiste prijs, maar MOET zeker niet weg. Wagen is in topconditie en ik rij er nog heel graag mee :thumbup
ja, mag weg voor de juiste prijs, maar MOET zeker niet weg. Wagen is in topconditie en ik rij er nog heel graag mee :thumbup
C commo 67 Post best veel 1 apr 2016 #29 dit mankeerde er nog aan: een frontlip, niet te groot, juist genoeg vind ik