S sw_reijnders Forumbewoner 27 okt 2010 #41 :jerry die is wel errug lollig hahahaha zelfs mn vriendin moest er om lachen
H Henk042 Komt hier geregeld 28 okt 2010 #42 origineel gepost door Famempeters henk042 mischien kan jij nagel lak remover bij de benzine gooien in die v6 gaat ie 2x zo snel ,,word al mee geklooid .ha ha //ik moet straks weg de sleep wagen is al onder weg op naar de polderbaan ,,en starten . Heb er veel over gelezen, maar durf het eigenlijk niet te proberen. Ben nu zeer tevreden, ben veel te bang dat ik hem mol.
origineel gepost door Famempeters henk042 mischien kan jij nagel lak remover bij de benzine gooien in die v6 gaat ie 2x zo snel ,,word al mee geklooid .ha ha //ik moet straks weg de sleep wagen is al onder weg op naar de polderbaan ,,en starten . Heb er veel over gelezen, maar durf het eigenlijk niet te proberen. Ben nu zeer tevreden, ben veel te bang dat ik hem mol.
H Henk042 Komt hier geregeld 28 okt 2010 #43 origineel gepost door Famempeters henk042 mischien kan jij nagel lak remover bij de benzine gooien in die v6 gaat ie 2x zo snel ,,word al mee geklooid .ha ha //ik moet straks weg de sleep wagen is al onder weg op naar de polderbaan ,,en starten . Heb er veel over gelezen, maar durf het eigenlijk niet te proberen. Ben nu zeer tevreden, ben veel te bang dat ik hem mol.
origineel gepost door Famempeters henk042 mischien kan jij nagel lak remover bij de benzine gooien in die v6 gaat ie 2x zo snel ,,word al mee geklooid .ha ha //ik moet straks weg de sleep wagen is al onder weg op naar de polderbaan ,,en starten . Heb er veel over gelezen, maar durf het eigenlijk niet te proberen. Ben nu zeer tevreden, ben veel te bang dat ik hem mol.