Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@ronnie opel boy wrote:loop je banden zo niet aan als je er in zit en wat voor motor heb je er in
ik heb een 12n wil de mij ook nog verlagen wil de veer bij jij weg hebben ben er alleeen nog niet uit hoe lag wil mij ats jes er wel onder hebben en denk de sr velgen te laaten verbreeden :thumbup
mm kan de tekst bij jou niet zo goed lezen maar wat ik denk te lezen mijn antwoord er op
mijn banden lopen niet aan achter en beetje met een drempel maar moeten nog andere dempers op komen.
it nu nog een 1200 in maar ligt er aan hoe lang ik hem nog heb.staat momentheel te koop en heb er een rover 3500 v8 bij die wilde ik er in proppen.
velgen zijn nu uitgelaste 13 inch standaart heb ik een adresje voor in de buurt.en veren komen van v-maxx af die lever ik zelf.alleen deze zijn iets gewijzigt
en heb nog een mis dat ik die kaal geschuur of stickerbomb er op
Als trouwens die kap gaat kaal schuren is dat misschien wel zonde hoor, zo te zien is die van jou redelijk hard, dan zou ik een kap zoeken met een rotte rand. Harde kappen zijn namelijk erg zeldzaam voor een C1