Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Donderdagavond 4 februari is mijn auto (DS-16-DH) gejat voor mijn kantoor, om 22:26 uur van de maashaven z.z 2 in (kut)Rotterdam-Zuid.
Op de beveiligingsbeelden is duidelijk te zien dat de auto de Dordtselaan opdraaid in de richting van Zuidplein. Helaas mag ik de camerabeelden van het bedrijf waar tegenover mijn auto stond geparkeerd NIET inzien, daarom heb ik helaas nog geen signalement van de dader.
M'n hele ziel en zaligheid zit in die auto, ik heb em zelf van scratch opgeknapt.. Oftewel, ik ben er goed ziek van!
Wil iedereen die in Rotterdam is, woont, fietst, werkt of dronken over straat zwalkt het rondzeggen of rondkijken of je mijn mooie witte kadettilac ziet? Een goede tip zal uiteraard niet onbeloond blijven..
:fy1belachelijk op die videobeelden kan geweldige info staan ik zou ze via rechtsbijstand of zo op eisen is te gek voor woorden:wtfen de gene die het gedaan heeft afslachten
ja was er al achter maar zag hem paar dagen terug op mp staan
zie dat er al weer roosters in de parrafan zitten
lijkt me wel vet om op deze kadett de verbrede randen te zetten
van jou snik:agent
ben wel benieuwd waar hij nu heen gaat:hmmz
op zich geen slechte maar zover ik weet van de vorige eigenaar en heb gezien
zijn de achterdempers lek staartstuk rubber aan gord hoor je met optrekken en de radiateur was lek en raamrubber kort.hij kon de spullen er bij hebben maar wilde dat niet dus ik verwacht wel dat het koffer vaak blank heeft gestaan met die regen.dus weet niet wat plaatwerk heeft geleden na 2 jaar:hmmz