P pipo Hoort bij de inboedel 1 jan 2008 #2.781 mooie bak zo groen en staan hem ook leuk die velgjes. zijn dat de 7 en 8 j14?? heb dat seje ook liggen en ook zonder deksels hahaha:jerry
mooie bak zo groen en staan hem ook leuk die velgjes. zijn dat de 7 en 8 j14?? heb dat seje ook liggen en ook zonder deksels hahaha:jerry
C charger 73 se Lid 1 jan 2008 #2.782 zou zo niet weten wat eronder zit . ik heb ook nog andere 15 "velgen bij met de binnenkant in kleur maar die andere vind ik mooier
zou zo niet weten wat eronder zit . ik heb ook nog andere 15 "velgen bij met de binnenkant in kleur maar die andere vind ik mooier
T timbo Komt weleens kijken 1 jan 2008 #2.783 Mooie bak man:jerry ik vin de velgen zonder het groene het mooiste
B black champion Loopt hier de deur plat 1 jan 2008 #2.784 o nette sedan! staat hem idd erg goed dat groen en ook ik vind de zilvere velgen het mooist eronder staan
o nette sedan! staat hem idd erg goed dat groen en ook ik vind de zilvere velgen het mooist eronder staan
P Pietje Post best veel 1 jan 2008 #2.785 Bekende auto. Wist niet eens dat deze te koop stond. Is volgens mij ook nog niet zo heel lang klaar.
C charger 73 se Lid 2 jan 2008 #2.786 stond ook niet te koop, kreeg hem aangeboden nadat ik advert gezet had met gezocht op t c kadett forum.. ben nu met de motor bezig die was stuk 1 zuiger(3e cil) had een vreter gehad.... heb nu een andere 2,4 gelijk ff alles mooi emn netejs maken onder de kap dat was een zootje...
stond ook niet te koop, kreeg hem aangeboden nadat ik advert gezet had met gezocht op t c kadett forum.. ben nu met de motor bezig die was stuk 1 zuiger(3e cil) had een vreter gehad.... heb nu een andere 2,4 gelijk ff alles mooi emn netejs maken onder de kap dat was een zootje...
M mrmonkey Loopt hier de deur plat 10 jan 2008 #2.788 origineel gepost door charger 73 se wat is de flash?? :jerry haha droge opmerking maar dat is de opel bijbel opel tijdschrift als je hier in hebt gestaan of mag staan ben de de bom :thumbup
origineel gepost door charger 73 se wat is de flash?? :jerry haha droge opmerking maar dat is de opel bijbel opel tijdschrift als je hier in hebt gestaan of mag staan ben de de bom :thumbup
O Opel.Lowrider Komt weleens kijken 18 jan 2008 #2.791 Originally posted by charger 73 se wat is de flash??
J joep12 Komt weleens kijken 30 jan 2008 #2.793 mijn coupé...ik heb er niet lang van kunnen genieten met het rijden. motor na kleine 1000km al een drijfstang lager naar de :swear kreeg teveel benzine waardoor die in het karter liep en de olie te schraal werd. maar nu krijgt ie voor de 3e keer een nieuw hartje van mijn: een 16klepper
mijn coupé...ik heb er niet lang van kunnen genieten met het rijden. motor na kleine 1000km al een drijfstang lager naar de :swear kreeg teveel benzine waardoor die in het karter liep en de olie te schraal werd. maar nu krijgt ie voor de 3e keer een nieuw hartje van mijn: een 16klepper
P Pietje Post best veel 30 jan 2008 #2.794 toch wel weer met KMS of niet joep. is wel balen. mss toch maar op normale injectie overgaan.....
P pipo Hoort bij de inboedel 30 jan 2008 #2.795 mm net gepost bij die ander dak gehoord had da je blok kapot was balen. koop je bij a ver... de i 400 motor 2,4 16v:hmmz
mm net gepost bij die ander dak gehoord had da je blok kapot was balen. koop je bij a ver... de i 400 motor 2,4 16v:hmmz
H hanzel Komt weleens kijken 31 jan 2008 #2.796 hij is wel netjes geworden:thumbup ik ben je nog niet tegen gekomen... wel klote dat je blok nu al kapot is:wtf
hij is wel netjes geworden:thumbup ik ben je nog niet tegen gekomen... wel klote dat je blok nu al kapot is:wtf
B black champion Loopt hier de deur plat 31 jan 2008 #2.797 mooi klote joep maar jou kennende komt het wel weer goed
T toppertheo Komt weleens kijken 31 jan 2008 #2.798 ziet er wel stoer uit :wors heb je vooraan ook knipperlichten (zie ze zo 1.2.3. niet zitten). jammer van je motor maar gaat helemaal goed komen als ik dit zo lees :thumbup groeten.
ziet er wel stoer uit :wors heb je vooraan ook knipperlichten (zie ze zo 1.2.3. niet zitten). jammer van je motor maar gaat helemaal goed komen als ik dit zo lees :thumbup groeten.
D dark-divx Post best veel 31 jan 2008 #2.799 origineel gepost door toppertheo ziet er wel stoer uit :wors heb je vooraan ook knipperlichten (zie ze zo 1.2.3. niet zitten). jammer van je motor maar gaat helemaal goed komen als ik dit zo lees :thumbup groeten. volgens mij die driehoekjes naast de koplampen naar binnen toe
origineel gepost door toppertheo ziet er wel stoer uit :wors heb je vooraan ook knipperlichten (zie ze zo 1.2.3. niet zitten). jammer van je motor maar gaat helemaal goed komen als ik dit zo lees :thumbup groeten. volgens mij die driehoekjes naast de koplampen naar binnen toe
P pipo Hoort bij de inboedel 31 jan 2008 #2.800 nie goe gekeken zijn van een focus die spitse:thumbup