L love2xlr8 Komt weleens kijken 22 apr 2006 #1.661 Origineel gepost door Peter 1.6s Berlinetta netjes en nou van die FEL blauwe lampen erin..... Had ik nog geen tijd voor om te halen Tnx voor alle lovende reacties:thumbup
Origineel gepost door Peter 1.6s Berlinetta netjes en nou van die FEL blauwe lampen erin..... Had ik nog geen tijd voor om te halen Tnx voor alle lovende reacties:thumbup
J JP28 Komt weleens kijken 23 apr 2006 #1.663 de general lee heeft een andere eigenaar, geruild voor deze a manta, voor mij geen slechte deal !! :vertag hij rijd super, bas heb zondag nog rondjes gereden, maar kan je niet vinden tis nou mooi weer he....:thumbup
de general lee heeft een andere eigenaar, geruild voor deze a manta, voor mij geen slechte deal !! :vertag hij rijd super, bas heb zondag nog rondjes gereden, maar kan je niet vinden tis nou mooi weer he....:thumbup
P pipo Hoort bij de inboedel 23 apr 2006 #1.664 leuke bak voor een paar nog kortere veren op en andere velgen keer goed poetsen:thumbup vette bak
P pipo Hoort bij de inboedel 23 apr 2006 #1.665 mooi weer vandaag effe nieuwe fotos van de kadett gemaakt. moet nog een ander eindstuk op en die rukpook er onderuit en een knipperlichtje er in kenteken kun je weer opslaan in je register want die stond er als het goed is nog nie in
mooi weer vandaag effe nieuwe fotos van de kadett gemaakt. moet nog een ander eindstuk op en die rukpook er onderuit en een knipperlichtje er in kenteken kun je weer opslaan in je register want die stond er als het goed is nog nie in
B Basgsi Loopt hier de deur plat 23 apr 2006 #1.666 Originally posted by JP28 de general lee heeft een andere eigenaar, geruild voor deze a manta, voor mij geen slechte deal !! :vertag hij rijd super, bas heb zondag nog rondjes gereden, maar kan je niet vinden tis nou mooi weer he....:thumbup hey mooie wagen man, ik heb je nog gezien en je hebt nog naar mij gezwaaid:jerry ik reed alleen in mijn e kadett station (grijs) kom dan een keer naar de mac in duiven op zondag vanaf 8 uur ben ik er wel en ook andere c kadettjes vaak
Originally posted by JP28 de general lee heeft een andere eigenaar, geruild voor deze a manta, voor mij geen slechte deal !! :vertag hij rijd super, bas heb zondag nog rondjes gereden, maar kan je niet vinden tis nou mooi weer he....:thumbup hey mooie wagen man, ik heb je nog gezien en je hebt nog naar mij gezwaaid:jerry ik reed alleen in mijn e kadett station (grijs) kom dan een keer naar de mac in duiven op zondag vanaf 8 uur ben ik er wel en ook andere c kadettjes vaak
J JP28 Komt weleens kijken 24 apr 2006 #1.667 :angel heb ik zeker niet opzitten letten, maar das een goed plan, kom as zondag wel ff langs !!
A asconaberlina Lid 25 apr 2006 #1.668 ghehe... lijkt wel of er 44-FuckU-35 staat... mooie velgjes... in die stijl heb ik ze ook al een tijdje, vaak nette reacties erop gekregen...
ghehe... lijkt wel of er 44-FuckU-35 staat... mooie velgjes... in die stijl heb ik ze ook al een tijdje, vaak nette reacties erop gekregen...
P pipo Hoort bij de inboedel 25 apr 2006 #1.669 Origineel gepost door asconaberlina ghehe... lijkt wel of er 44-FuckU-35 staat... mooie velgjes... in die stijl heb ik ze ook al een tijdje, vaak nette reacties erop gekregen... ik ook want heb hem op marktplaats staan en heb er al veel reacties op gehad.:thumbup morgen komt er een kijken ben benieuwd:angelof hij weer van eigenaar verwisselt-offtopic maar kenteken ja had ik ook al gedacht FU ck
Origineel gepost door asconaberlina ghehe... lijkt wel of er 44-FuckU-35 staat... mooie velgjes... in die stijl heb ik ze ook al een tijdje, vaak nette reacties erop gekregen... ik ook want heb hem op marktplaats staan en heb er al veel reacties op gehad.:thumbup morgen komt er een kijken ben benieuwd:angelof hij weer van eigenaar verwisselt-offtopic maar kenteken ja had ik ook al gedacht FU ck
J JeRoN Komt weleens kijken 25 apr 2006 #1.670 Mooie kadett Hans:thumbup vooral de matzwarte achterplaat en donkere lichten
P pipo Hoort bij de inboedel 25 apr 2006 #1.671 Origineel gepost door JeRoN Mooie kadett Hans:thumbup vooral de matzwarte achterplaat en donkere lichten hahahha ja word bijna handelsmerk:hmmzwaar heb ik dit eerder gedaan
Origineel gepost door JeRoN Mooie kadett Hans:thumbup vooral de matzwarte achterplaat en donkere lichten hahahha ja word bijna handelsmerk:hmmzwaar heb ik dit eerder gedaan
T THIESKE Lid 26 apr 2006 #1.674 Pipo, Heb de beide wielkasten al compleet schoongeboend en in de primer gezet. Nog effe lassen en dan kunnen de spulletjes eronder! Hoe herken ik H4 lampen :wtf
Pipo, Heb de beide wielkasten al compleet schoongeboend en in de primer gezet. Nog effe lassen en dan kunnen de spulletjes eronder! Hoe herken ik H4 lampen :wtf
A Automatic-freak Komt weleens kijken 26 apr 2006 #1.675 Toch nog ff een paar foto's van mijn C-dan en C-QP... M vr gr Erik
P pipo Hoort bij de inboedel 27 apr 2006 #1.676 Origineel gepost door THIESKE Pipo, Heb de beide wielkasten al compleet schoongeboend en in de primer gezet. Nog effe lassen en dan kunnen de spulletjes eronder! Hoe herken ik H4 lampen :wtf STAAT ER VOOR OP
Origineel gepost door THIESKE Pipo, Heb de beide wielkasten al compleet schoongeboend en in de primer gezet. Nog effe lassen en dan kunnen de spulletjes eronder! Hoe herken ik H4 lampen :wtf STAAT ER VOOR OP
P pipo Hoort bij de inboedel 27 apr 2006 #1.677 Origineel gepost door pipo Origineel gepost door asconaberlina ghehe... lijkt wel of er 44-FuckU-35 staat... mooie velgjes... in die stijl heb ik ze ook al een tijdje, vaak nette reacties erop gekregen... ik ook want heb hem op marktplaats staan en heb er al veel reacties op gehad.:thumbup morgen komt er een kijken ben benieuwd:angelof hij weer van eigenaar verwisselt-offtopic maar kenteken ja had ik ook al gedacht FU ck EN JA HOOR HET IS WEER ZO VER KADETTJE GAAT RICHTING LIMBURG.HEEFT WEER EEN NIEUW BAASJE .HOOP DAT HIJ GOED TERRECHT KOMT:thumbup
Origineel gepost door pipo Origineel gepost door asconaberlina ghehe... lijkt wel of er 44-FuckU-35 staat... mooie velgjes... in die stijl heb ik ze ook al een tijdje, vaak nette reacties erop gekregen... ik ook want heb hem op marktplaats staan en heb er al veel reacties op gehad.:thumbup morgen komt er een kijken ben benieuwd:angelof hij weer van eigenaar verwisselt-offtopic maar kenteken ja had ik ook al gedacht FU ck EN JA HOOR HET IS WEER ZO VER KADETTJE GAAT RICHTING LIMBURG.HEEFT WEER EEN NIEUW BAASJE .HOOP DAT HIJ GOED TERRECHT KOMT:thumbup
M mark vds car hifi Komt weleens kijken 27 apr 2006 #1.678 Blijven twee hele nette C'tjes Erik!! Houdt ze zo!! (dat kan ik helaas niet meer zeggen:cry) Groeten, Mark:thumbup
Blijven twee hele nette C'tjes Erik!! Houdt ze zo!! (dat kan ik helaas niet meer zeggen:cry) Groeten, Mark:thumbup
P pipo Hoort bij de inboedel 27 apr 2006 #1.679 Origineel gepost door Automatic-freak Toch nog ff een paar foto's van mijn C-dan en C-QP... M vr gr Erik heb je hier nu de motor rubbers van een c kadett gepakt en de steunen van een ascona of manta b:hmmz
Origineel gepost door Automatic-freak Toch nog ff een paar foto's van mijn C-dan en C-QP... M vr gr Erik heb je hier nu de motor rubbers van een c kadett gepakt en de steunen van een ascona of manta b:hmmz
P Pietje Post best veel 27 apr 2006 #1.680 en waar is je stuurkoppeling gebleven van de stuurinrichting. Steunen zijn inderdaad wel apart.