Origineel gepost door rellie kel
Origineel gepost door Automatic-freak
Origineel gepost door rellie kel
leuk detail: die sedan roostertjes in de voorschermen, hebben alleen jammer genoeg geen nut
Tuurlijk wel, dat zie je verkeerd.....nu kan de rijwind mooi de binnenschermen droog blazen zodat vocht daar geen kans krijgt !?!

De City ziet er verder zeker netjes uit; ik heb ooit eens een keer een Coupe gezien in dezelfde kleuren.....leek ook wel goed !!
ja daar zit dan ook wel weer wat in:hmmz
ja een duitser heeft een coupé in die kleuren, volgens hem is deze zo uitgegeven in een zeer beperkte oplage, maar verder onderzoek heb ik er nog niet naar gedaan
bedankt voor de reactie
ik heb die roostertjes in het spartbord gelast na een tip van de plaatselijke auto sloper.
ik had in 1 van de voor schermen een lelijke deuk en toen kwam de auto sloper met deze twee roostertjes aan zetten.
vandaar dat ze er in zitten en op die plek, weet niet of het de binnenkant droog blaast maar kan best wie zal et weten:hmmz
heb de kleur zo uitgekozen omdat ik rood en zwart mooie kombi vond en heb een keer een foto gezien van een coupe die was half geel en half wit en dacht toen dat kan ik ook maar dan met zwart en rood.
er zit dus geen diepere betekenis achter(het leek me wel mooi zo en had het nog niet eerder zo gezien).