Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
deze stond een hele tijd terug op marktplaats (in roermond ergens dacht ik) te koop zit 2.0 in, toch? heb hem toen voor erbij wel willen kopen maar hij reageerde niet op mijn mails, dan moet je hem niet te koop zetten en de interesse is weg, liever een mooie city c1 voor dagelijks in de warme maanden
ja shit happends hahaha mijn engelse zin klopt niet
dank je moderator grapje
by the way kel die van jou was toch 2,0 he
werd straks gebeld door iemand die een winterfest had gekocht en moest nog wat details weten want zijn deuren pasten voor geen meter:cry kokers en achterschermen waren vervangen.:vertag en moest een interieur hebben
ja stront happends hahaha mijn engelse zin klopt niet
dank je moderator grapje
by the way kel die van jou was toch 2,0 he
werd straks gebeld door iemand die een winterfest had gekocht en moest nog wat details weten want zijn deuren pasten voor geen meter:cry kokers en achterschermen waren vervangen.:vertag en moest een interieur hebben
die van hem was zonder:hmmz nee de mijne is en blijft een 1.6s
misschien die van c diesel, hij had er ok een te koop
oei oei jongens ik heb een c kadett gekocht van 1978 en zijn laatste apk was op 4 maart 1999 ik rij zelf een a corsa gsi maar waar moet ik op gaan letten voor de apk dankjewel voor de reacties alvast