Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
:kewlpics kadettfreak ! :wors dat er witte knipperlichten bestaan voor een C1 geweldig...!!! nog tips en trucs voor die 100mm verlaging ? merk en adres b.v. ?
alvast bedankt !
op marktplaats staan trouwens nieuwe advertenties voor coupe onderdelen !
13 of 14 inc is ook mooier maar als je een mooie 16 inch
pakt die bij de auto past.zo,n beetje azef a met brede rand:thumbup of bbs.maar geen dtm of zo ligt gewoon aan de opbouw van de auto.ligt er aan hoe de rest eruit ziet.
maar die discussie is al vaker geweest welke velg op een c
Zo vanavond nog ff een kadett erbij gekocht en we noemen hem; ''het nieuwe projekt'' ;-)
Auto staat sinds '98 zo in de garage en is op enigsinds twijfelachtige plekken al bij-gelakt in de primer.
Komt van de tweede eigenaar af (sinds '98 dus) en is vrijwel geheel hard op een lv.scherm na en heeft een oude schade aan rv portier en rv scherm.
Deze man had hem al zover uitelkaar gehaald en wist eigenlijk niet meer hoe het allemaal zat en hij kon het niet meer overzien, dus ter overname t.e.a.b.
hey, ivm met mijn verlaging ik heb mijn veren nieuw gekocht en kon gewoon zeggen hoelaag ik wou gaan want ze perste die gewoon in de mate dak wou.. bij pk tuning in hechtel eksel in belgie daar kan je gewoon hene gaan en zeggen ik wil hem -100 van voor en -100vanachter en je hoeft niet naar een ander type of merk overtestapppen....
hey, ivm met mijn verlaging ik heb mijn veren nieuw gekocht en kon gewoon zeggen hoelaag ik wou gaan want ze perste die gewoon in de mate dak wou.. bij pk tuning in hechtel eksel in belgie daar kan je gewoon hene gaan en zeggen ik wil hem -100 van voor en -100vanachter en je hoeft niet naar een ander type of merk overtestapppen....
dan kun je beter een paar veren van een mercedes aanpassen die zijn lekker stug en kun je op maat maken
als je van een 124 type 1 veer pakt en slijpt die door kun je 2 voorveren van een c maken.en je pakt dan voorveren van een manta en maakt die op maat heb je achterveren van een c en dan stug[heel stug]dan kan je wel 100 mm verlagen:hmmz