Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit zijn 16" velgen,ik had gedacht om er 15" onder te steken. Maar ik weet het nog niet. Vindt het wel fijn dat de reacties positief zijn (tot nu toe) :thumbup
Dat is ook heel mooi voor de coupe,die velgen die jullie zeggen. :thumbup Maar ik wil gaan voor een 'rally-look' en het liefst ook nog witte velgen,maar ben er nog niet helemaal uit :hmmz ideeen zijn altijd welkom
je hebt me al persoonlijk gemailten een foto gestuurt.
maar als je naven met klauwen en schijven van een 1200 kadett pakt en een hoofdremcilinder met bekrachtiger kom je een heel eind:thumbuphad ik je ook al via mail gezegt.groetjes
ja als je er een 2,0 in hangt of hoger dan moet je een kompleete 1600 vooras pakken anders heb je dadelijk 2x werk.het kan wel met 1200 vooras maarja daar zitten dunnere fuse kogels onderin dus worden dan zwaarde belast.
maar als je hem naar 2,0 om gaat bouwen zou ik eerst maar eens informeren wat je nodig hebt en wat het kost:vertag want misschien bedenk je je dan nog wel:cry
tja geld kost het altijd he....maargoed als je een hoop zelf kan...scheelt het altijd wel iets. kheb een jaartje of 5 bij de opel gewerkt, maar nooit een coupe van dichtbij gezien zoals nu hehehe....
ik heb er geen haast mee....als iemand nog eent ip heeft om een foto te plaatsen zal ik dat zeker even doen...voor/na foto's