M mark vds car hifi Komt weleens kijken 23 mrt 2005 #422 Hey Basgsi, Waar komen die stoelen vandaan als k vragen mag?:wub Groeten, Mark:thumbup
R rellie kel Komt weleens kijken 23 mrt 2005 #425 nee, volgens mij komen die niet uit een opel, de vorm ziet er ook niet uit dat die uit een gsi of zo iets komen. maar wat zijn het dan:hmmz
nee, volgens mij komen die niet uit een opel, de vorm ziet er ook niet uit dat die uit een gsi of zo iets komen. maar wat zijn het dan:hmmz
P pipo Hoort bij de inboedel 23 mrt 2005 #426 nee toch meer gsi of kadett gt stoelen want de bovenkant is anders dan een gte stoel
B Basgsi Loopt hier de deur plat 23 mrt 2005 #427 sommige hebben het goed gezien, zijn idd stoelen uit 1 van de eerste types gsi (e kadett) , die nieuwe veren/schuim en bekleding hebben gekregen
sommige hebben het goed gezien, zijn idd stoelen uit 1 van de eerste types gsi (e kadett) , die nieuwe veren/schuim en bekleding hebben gekregen
B Basgsi Loopt hier de deur plat 23 mrt 2005 #428 Originally posted by Ronaldo konden we deze al .....of is het een repost haha klopt, ik had er al bij gezet "ook" hier maar de de foto's, ik kon het niet laten....... blijft toch je autowtje he:wub
Originally posted by Ronaldo konden we deze al .....of is het een repost haha klopt, ik had er al bij gezet "ook" hier maar de de foto's, ik kon het niet laten....... blijft toch je autowtje he:wub
M mark vds car hifi Komt weleens kijken 24 mrt 2005 #430 Hele mooie voertuigen van de club!!!:wub Helaas, dit jaar zal mijn berlinetta het luxe gehalte niet mogen ondersteunen...:cry Volgend jaar weer hoop ik!! Groeten, Mark:thumbup PS: peter had je die foto van dennis? (zag hem op zijn avatar..)
Hele mooie voertuigen van de club!!!:wub Helaas, dit jaar zal mijn berlinetta het luxe gehalte niet mogen ondersteunen...:cry Volgend jaar weer hoop ik!! Groeten, Mark:thumbup PS: peter had je die foto van dennis? (zag hem op zijn avatar..)
M mark vds car hifi Komt weleens kijken 24 mrt 2005 #432 Hoi, Maar waar was dat dan? Groeten, Mark:thumbup PS: IK WIL MEETINGS!!!!!!
R rellie kel Komt weleens kijken 25 mrt 2005 #433 de foto van de Kadettjes op het terrein in Sevenum of de foto van de zuipers in Silschede???
P Pietje Post best veel 25 mrt 2005 #435 correct met de c kadett tjes is sevenum geweest en de zuipers is buiten in silschede geweest.
R rellie kel Komt weleens kijken 25 mrt 2005 #436 Oorspronkelijk gepost door Peter 1.6s Berlinetta dennis heeft deze toen ook geknipt. JA MAAR WELKE???
Oorspronkelijk gepost door Peter 1.6s Berlinetta dennis heeft deze toen ook geknipt. JA MAAR WELKE???
J Jolleke Lid 25 mrt 2005 #437 Die wit/gele Kadett in de ondergaande zon is helemaal:thumbup Zwijmel, zucht:wub:wub
J Jolleke Lid 25 mrt 2005 #438 Oorspronkelijk gepost door Peter 1.6s Berlinetta correct met de c kadett tjes is sevenum geweest en de zuipers is buiten in silschede geweest. En de grootste zuiper heeft al die arme Duitsers in het zand gedumpt.
Oorspronkelijk gepost door Peter 1.6s Berlinetta correct met de c kadett tjes is sevenum geweest en de zuipers is buiten in silschede geweest. En de grootste zuiper heeft al die arme Duitsers in het zand gedumpt.
M mark vds car hifi Komt weleens kijken 26 mrt 2005 #439 Hoi, Dat vraagt om nadere uitleg... Peter........?? Groeten, Mark:thumbup Oorspronkelijk gepost door Jolleke Oorspronkelijk gepost door Peter 1.6s Berlinetta correct met de c kadett tjes is sevenum geweest en de zuipers is buiten in silschede geweest. En de grootste zuiper heeft al die arme Duitsers in het zand gedumpt.
Hoi, Dat vraagt om nadere uitleg... Peter........?? Groeten, Mark:thumbup Oorspronkelijk gepost door Jolleke Oorspronkelijk gepost door Peter 1.6s Berlinetta correct met de c kadett tjes is sevenum geweest en de zuipers is buiten in silschede geweest. En de grootste zuiper heeft al die arme Duitsers in het zand gedumpt.