Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nee ik heb hem niet maar ik heb laatst een foto gezien met dat kenteken en die viel me op de een of andere manier op, maar die kan ik nu even niet meer terug vinden. ff door zoekn dus
DF-11-ST bestaat niet meer volgens de rdw gegevens.jammer maar helaas:swear:swear ... maar de foto's wel
heb je wat gevonden dan relliekel.
Ik ben een paar keer bij relliekel geweest maar wat die aan c kadett beeldmateriaal heeft aan foto`s en filmpjes enz enz echt heel erg veel en ook een hoop leuke foto`s.
Het was een 1600, maar nu ligt er een 2300 turbo diesel in met ongeveer 110pk. Anders kijk even op www.kadett-c-diesel.nl daar staat de gehele ombouw beschreven inclusief de opties die erop gekomen zijn en de veranderingen die er nodig waren voor de ombouw.
inderdaad, Maarja, Kost ook wat maar dan heb je ook wat.. Ik ga mijn kadett puur voor de show maken.. bedrading onder de kap en alles weg werken alles zo kaal mogelijk.. Kheb al mooie ideeén moet allene uitgewerkt worden.. Maar alles op zijn tijd.. Jou project zal ook wel een mooie tijd werk gekost hebben
Het was een 1600, maar nu ligt er een 2300 turbo diesel in met ongeveer 110pk. Anders kijk even op www.kadett-c-diesel.nl daar staat de gehele ombouw beschreven inclusief de opties die erop gekomen zijn en de veranderingen die er nodig waren voor de ombouw.
he c diesel de stuurbekrachtiging die er bij jou op zit van de corsa,heb je daar aansluitschemas van??of heb je hem gewoon rechtstreeks aangesloten.en is die hetzelfde als van een agila??