Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Deze (duitse) junior heeft andere striping dan de mijne, die trouwens ook gewoon chroom-bumpers heeft. Alleen wel rubber mat en geen achterruitverwarming en geen mistlicht achter...
relliekel en ik hebben onze gedachte`s er eens over heen laten gaan en zijn erover uit dat het toch wel eens orgineel zou kunnen zijn wat er nou inzit.
PS wel een hele mooie auto. Ook nog de 1.9E erin???
Mooie kadetjes , Maar kvind het mooier om te weten hoeveel members hier een c-kadett hebben..
Wat mij trouwens opvalt is dat de c-kadett erg populair is.. Zelfs bij mensen die zeg maar niet van opel houden zijn er veel bij die de c-kadett (cqp meestal) Gewoon mooi vinden..
Mooie kadetjes , Maar kvind het mooier om te weten hoeveel members hier een c-kadett hebben..
Wat mij trouwens opvalt is dat de c-kadett erg populair is.. Zelfs bij mensen die zeg maar niet van opel houden zijn er veel bij die de c-kadett (cqp meestal) Gewoon mooi vinden..
De ene was 100% volkswagen.. en moet nu dan toch eerlijk toegeven dat hij n zwak heeft voor de kadett C
En de andere rijdt in van die honda's... Maar met mn smoor velgjes eronder kwam ie vertellen dat ie er zo ook wel eentje wilde.. (maar met n snelle motor..)