Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heb mijn kadett net ff 8 cm naar de grond gedrukt en 7 achter lijkt super
was al voor 230 euro klaar maar ik keek in het boekje en daarin stond dat mijn demper's de 82-2085 en de 82-1668 van koni zijn lijkt mij een beetje goed koop voor nieuwe koni's en een veren set toch? en ik dat -6 en -4 besteld maar ma het meten bleek het -8 en -7 lager geworden te zijn kan het zijn dat mijn oude veren te hoog waren? veren trouwens gekocht bij www.hottuning.nl is bij mij in lichtenvoorde zal morgen ff foto'tje maken
heb mijn kadett net ff 8 cm naar de grond gedrukt en 7 achter lijkt super
was al voor 230 euro klaar maar ik keek in het boekje en daarin stond dat mijn demper's de 82-2085 en de 82-1668 van koni zijn lijkt mij een beetje goed koop voor nieuwe koni's en een veren set toch? en ik dat -6 en -4 besteld maar ma het meten bleek het -8 en -7 lager geworden te zijn kan het zijn dat mijn oude veren te hoog waren? veren trouwens gekocht bij www.hottuning.nl is bij mij in lichtenvoorde zal morgen ff foto'tje maken
een sedan city of station is standaart hoger dan een coupe
maar als je 60-40 besteld en je krijgt 80-70 dan is er toch iets nie goed haahah ander zou het 80 -60 moeten zijn of heb je klinkers in je koffer maar is nie duur voor gele koni s en veren.normaal is een veren set gemiddeld 95 euro en een set gebruikte gele koni s vragen ze onderhand al 150 tot 200 euro voor:hmmz foutje bedankt haha denk normaal dat je voor gele koni s al 100 euro per stuk betaald.:thumbdown