origineel gepost door FJay
origineel gepost door jermir
maar denk je ook aan de extra kosten als je gaat driften?
bedoel , bandjes gaan snel op, je kan nog eens wat verrot rijden bedoel een stuurfout is zo gemaakt.
een tank benzine is er ook zo doorheen als je lekker bezig bent en dan heb je nog de vraag waar ga je driften? denk niet dat je op de openbare weg ga driften..... dus je moet ook nog eens dokken om op t circuit te mogen . en dan moet je nog een licentie hebben want denk niet dat je met vrijrijden lekker dwars moet gaan als er iemand je met een bloedgang inhaald.
kortom ik raad het je af , the fast and furious tokio drift was ook pas op tv, zo denken wel meer mensen van heyyyyy : ik ga driften!!!
Tell me 'bout it..
ik heb een roze Sierra gehad, die heeft het helaas maar 1 dag volgehouden (doorgerot, vacuumlek, stoelen losgebroken, slechte remmen)
dus die was gewoon onveilig, maar ik kon er niet mee leven om dan maar niks te hebben.. licentie is niet nodig, er zijn genoeg driftdagen door het land (lelystad) waar ook ik als minderjarige terecht kan.
TFATF is ALLES behalve realistisch

dat is ook zeker niet de aanzet geweest tot het 'beoefenen' van deze tak van autosport..
Alles wat eraan kapot gaat is gewoon jammer, laat mij maar eens een driftwagen zien waar geen krasje op zit (waar meer dan 1 drift mee is gedaan, you get the point)
Dus je hebt eerst een sierra afgetrapt en nu ga je ook een kadettje om het leven brengen? :jerry