S syl-astra Komt hier geregeld 16 apr 2011 #1 hier op de sloop in zwolle staat nog een complete kadett d ook ligt er nog een een c kadett coupe autos liggen bij sloperij de mars denk ik meld het maar even want kan altijd handig zijn voor onderdelen en zo veel vind je ze niet meer op de sloop
hier op de sloop in zwolle staat nog een complete kadett d ook ligt er nog een een c kadett coupe autos liggen bij sloperij de mars denk ik meld het maar even want kan altijd handig zijn voor onderdelen en zo veel vind je ze niet meer op de sloop
A Aapje Hoort bij de inboedel 16 apr 2011 #2 De Coupé was compleet iets van 300~400 euro. Ding is gerold blauw, origineel een oranje auto. Heb nog wel pics ervan liggen.
De Coupé was compleet iets van 300~400 euro. Ding is gerold blauw, origineel een oranje auto. Heb nog wel pics ervan liggen.
A Aapje Hoort bij de inboedel 16 apr 2011 #3 De Coupé was compleet iets van 300~400 euro. Ding is gerold blauw, origineel een oranje auto. Heb nog wel pics ervan liggen.
De Coupé was compleet iets van 300~400 euro. Ding is gerold blauw, origineel een oranje auto. Heb nog wel pics ervan liggen.
C Christian-tsx Loopt hier de deur plat 18 apr 2011 #6 hoe ziet de d kadett er verder uit? nog mooie onderdelen aanwezig?
C Christian-tsx Loopt hier de deur plat 18 apr 2011 #7 hoe ziet de d kadett er verder uit? nog mooie onderdelen aanwezig?
M mantadevil Hoort bij de inboedel 18 apr 2011 #8 heb die D kadett laatst ook zien staan ja stond op ander veld moest effe iets hebben van een VW transporter leek me nog redelijk compleet ding enkel voorraam of zo was al besproken C kadett stond ook op dat veld heeft best leuk spul staan soms
heb die D kadett laatst ook zien staan ja stond op ander veld moest effe iets hebben van een VW transporter leek me nog redelijk compleet ding enkel voorraam of zo was al besproken C kadett stond ook op dat veld heeft best leuk spul staan soms
M mantadevil Hoort bij de inboedel 18 apr 2011 #9 heb die D kadett laatst ook zien staan ja stond op ander veld moest effe iets hebben van een VW transporter leek me nog redelijk compleet ding enkel voorraam of zo was al besproken C kadett stond ook op dat veld heeft best leuk spul staan soms
heb die D kadett laatst ook zien staan ja stond op ander veld moest effe iets hebben van een VW transporter leek me nog redelijk compleet ding enkel voorraam of zo was al besproken C kadett stond ook op dat veld heeft best leuk spul staan soms