K kadettsr Komt hier geregeld 3 mei 2010 #1 Mensen, Heb hier nog een cockpit liggen. ooit eens gekregen alleen ik weet niet van welk type het is. Vermoedt c-kadett, maar welke? Of is de cockpit ooit een beetje verbouwd? Hopelijk weten jullie waarvan deze cockpit is.
Mensen, Heb hier nog een cockpit liggen. ooit eens gekregen alleen ik weet niet van welk type het is. Vermoedt c-kadett, maar welke? Of is de cockpit ooit een beetje verbouwd? Hopelijk weten jullie waarvan deze cockpit is.
K KoekieTurbo Post best veel 3 mei 2010 #4 Jup, Chevette. Heb er zelf nog 2 of 3 liggen geloof ik. Enkel voor ondertelen te gebruiken, of i.c.m. een chevette dashboard..
Jup, Chevette. Heb er zelf nog 2 of 3 liggen geloof ik. Enkel voor ondertelen te gebruiken, of i.c.m. een chevette dashboard..
K kadettsr Komt hier geregeld 3 mei 2010 #5 Oké, bedankt voor jullie reacties! dus hier heb ik eigenlijk zeer weinig aan haha Hij lag al die tijd op mijn kamer voor de sier .. Zal eens kijken wat ik er mee ga doen.
Oké, bedankt voor jullie reacties! dus hier heb ik eigenlijk zeer weinig aan haha Hij lag al die tijd op mijn kamer voor de sier .. Zal eens kijken wat ik er mee ga doen.
D daruler Komt weleens kijken 3 mei 2010 #6 is van een d kadett martijn mwant volgens mij had je geen chevette gte
S schuitje Loopt hier de deur plat 3 mei 2010 #8 qua vorm zou het een chevette kunnen wezen, maar waar die GTE nou vandaan komt weet ik ook niet hier nog even een plaatje van een compleet chevette dashboard (in mijn station) groetjes
qua vorm zou het een chevette kunnen wezen, maar waar die GTE nou vandaan komt weet ik ook niet hier nog even een plaatje van een compleet chevette dashboard (in mijn station) groetjes
A Aapje Hoort bij de inboedel 6 mei 2010 #9 Deze cockpit zat in speciale modellen van de Kadett-C dat weet ik in elk geval 100% zeker. Zeker niet van een D-kadett. Ik meen dat hij in bepaalde City JR uitvoeringen te vinden was...
Deze cockpit zat in speciale modellen van de Kadett-C dat weet ik in elk geval 100% zeker. Zeker niet van een D-kadett. Ik meen dat hij in bepaalde City JR uitvoeringen te vinden was...
C CommoCruiser Komt hier geregeld 6 mei 2010 #10 origineel gepost door wim-v6 Niet van een D-kadett GTE: dat is deze namelijk: Willem Dit is een SR, Wim. GT/E's (en sommige SR's) hebben een oliedrukmeter i.p.v. een ecometer
origineel gepost door wim-v6 Niet van een D-kadett GTE: dat is deze namelijk: Willem Dit is een SR, Wim. GT/E's (en sommige SR's) hebben een oliedrukmeter i.p.v. een ecometer