C c-dett16v Loopt hier de deur plat 25 mrt 2012 #261 ik ga er eerst en gat in maken en dan zie ik wel....
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 28 mrt 2012 #263 @928-Jan wrote:Heb je nog foto's van de laatste update? nee, helaas. ik ben vanmiddag nog even naar de spuiter geweest. afgesproken dat hij het ruitenwissergat nog dicht maakt. en de gaatjes in de achterdorpel. dan gaat hij hem schuren en kan hij afgeplakt worden.
@928-Jan wrote:Heb je nog foto's van de laatste update? nee, helaas. ik ben vanmiddag nog even naar de spuiter geweest. afgesproken dat hij het ruitenwissergat nog dicht maakt. en de gaatjes in de achterdorpel. dan gaat hij hem schuren en kan hij afgeplakt worden.
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 8 apr 2012 #264 vandaag aan de motorkap bezig geweest, zie de poll. deuren en koffer gemonteerd
D Deluxe77 Komt weleens kijken 17 mei 2012 #266 @c-dett16v wrote: Zie het nu pas... mooi dopje op je schokbreker toren :thumb
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 19 mei 2012 #267 haha ik ben bezig geweest met een luchthapper van een patrol maar die zijn errug duur.....
G GTS2.2DTI Komt hier geregeld 18 jun 2012 #268 Is dat de kap die van de coupé afkomt welke door coupetjeJR is gespoten?
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 18 jun 2012 #269 na een poos twijfelen en proberen toch maar voor zoiets gegaan, nu hopen dat het blijft zitten....
O Opeloco Post best veel 18 jun 2012 #272 Dat zou ik raar vinden aangezien de binnenkanten pas oranje gespoten zijn
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 20 jun 2012 #273 nee, deze kap is zelf gemaakt. en dit is een oude kleur van de spuiter, die gooit niks weg. uiteindelijk wordt alles oranje!! een echte EK kleur :jerry :jerry :jerry
nee, deze kap is zelf gemaakt. en dit is een oude kleur van de spuiter, die gooit niks weg. uiteindelijk wordt alles oranje!! een echte EK kleur :jerry :jerry :jerry
A Adam OPEL Komt weleens kijken 20 jun 2012 #274 Gelukkig geen gat in de kap. Ziet er goed uit de motorkap zo. :thumb :thumb Vindt het een uber gaaf project om te volgen.
Gelukkig geen gat in de kap. Ziet er goed uit de motorkap zo. :thumb :thumb Vindt het een uber gaaf project om te volgen.
V voyageboy Post best veel 28 sep 2012 #278 wat is er eigenlijk met die grijze gebeurt ? toch blijft het een station :wub
C CQPV6 Komt hier geregeld 24 dec 2012 #279 Die grijze staat hier achterthuis :thumb Motor is helaas kapot gelopen van de zomer.... maar nieuwe is weer in aanbouw en komt nu een andere achteras onder, want deze jankt als de ziekte... En dan moet er ook eindelijk maar eens apk op't kreng :jerry enne sorry voor -offtopic Maar hoe staat het met de dikke diesel op het moment???
Die grijze staat hier achterthuis :thumb Motor is helaas kapot gelopen van de zomer.... maar nieuwe is weer in aanbouw en komt nu een andere achteras onder, want deze jankt als de ziekte... En dan moet er ook eindelijk maar eens apk op't kreng :jerry enne sorry voor -offtopic Maar hoe staat het met de dikke diesel op het moment???