wim-v6 Forumbewoner 27 aug 2015 #181 Sorry zwak moment heb ik niet goed gekeken daarnet Niks gezegd. Tis al laat. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Sorry zwak moment heb ik niet goed gekeken daarnet Niks gezegd. Tis al laat. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
A asconacrijder Lid 14 jan 2016 #182 die van mij heeft kenteken: RN-91-HY het is een lichtblauwe 5 deurs sedan. 1.6 smallblock.
A asconacrijder Lid 14 jan 2016 #184 Geen idee hoe ik dat moet doen! Ben beter met auto's dan computers :hmmz
A asconacrijder Lid 15 jan 2016 #185 http://s482.photobucket.com/user/mfransen85/library/Mobile Uploads" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s482.photobucket.com/user/mfransen85/library/Mobile Uploads" onclick="window.open(this.href);return false;
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 15 jan 2016 #186 Leuke asco , is dat die met dat aparte leer erin ??
C CommoCruiser Komt hier geregeld 16 jan 2016 #188 Mooie auto. :thumbup Ziet er inderdaad als nieuw uit op de foto.
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 18 jan 2016 #189 Ik heb deze week dit projectje voor n habbekrats gekocht , 1987 5 deurs GT met 16sv motor En er komt nog een champagne 4 deurs bij als daily , omdat mijn rode 4 deurs helaas te slecht is die gaat in delen en dan naar oud ijzer Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk
Ik heb deze week dit projectje voor n habbekrats gekocht , 1987 5 deurs GT met 16sv motor En er komt nog een champagne 4 deurs bij als daily , omdat mijn rode 4 deurs helaas te slecht is die gaat in delen en dan naar oud ijzer Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk
wim-v6 Forumbewoner 18 jan 2016 #190 Mooi zo'n GT interieur!! Gelijk een toerentellerpaneeltje voor de andere nieuweling. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Mooi zo'n GT interieur!! Gelijk een toerentellerpaneeltje voor de andere nieuweling. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 18 jan 2016 #192 @wim-v6 wrote:Mooi zo'n GT interieur!! Gelijk een toerentellerpaneeltje voor de andere nieuweling. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini in de kofferbak lag idd nog een gt klokken stel
@wim-v6 wrote:Mooi zo'n GT interieur!! Gelijk een toerentellerpaneeltje voor de andere nieuweling. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini in de kofferbak lag idd nog een gt klokken stel
V voederbiet Loopt hier de deur plat 19 jan 2016 #193 Leuk die GT! Vind zelf de engelse SRI variant altijd mooi in hatchback.
S Scona Lid 20 jan 2016 #194 Denk dat mijne er nog niet tussen staat k.n- 64 - n k Gouden 16 s berlina :wub Word nog moeilijk nu ik haar of weg moet doen of heel snel heel auto techinsch moet worden. Nu in stalling tho.
Denk dat mijne er nog niet tussen staat k.n- 64 - n k Gouden 16 s berlina :wub Word nog moeilijk nu ik haar of weg moet doen of heel snel heel auto techinsch moet worden. Nu in stalling tho.
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 20 jan 2016 #195 spoed cursusje volgen , of andere liefhebbers om hulp vragen ! Ff
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 14 feb 2016 #196 Inmiddels is deze mooie gouden dame ook van mij en word de opvolger van mijn rode 13s automaat als daily 16sh uit 1985 met 68.000 km Met wat kleinigheidjes aan werk eraan Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk
Inmiddels is deze mooie gouden dame ook van mij en word de opvolger van mijn rode 13s automaat als daily 16sh uit 1985 met 68.000 km Met wat kleinigheidjes aan werk eraan Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk
C Corsaliefhebber Komt hier geregeld 13 sep 2019 #198 die heeft het dus helaas ook nog geen 1,5 jaar meer volgehouden, status geexporteerd dus zal wel zelf gesloopt zijn
die heeft het dus helaas ook nog geen 1,5 jaar meer volgehouden, status geexporteerd dus zal wel zelf gesloopt zijn
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 14 sep 2019 #199 Nee helaas heeft er iemand achterop gezeten op Goldie, gesloopt nog niet maar gaat er zsm wel aan komen wegens ombouw naar andere body Een tijd van genoten maar helaas was deze 't niet gegund Daarom gaat nu alles over naar een andere body Van 1985er 16sh in witgoud word het nu een 83er c20xe in polar wit.
Nee helaas heeft er iemand achterop gezeten op Goldie, gesloopt nog niet maar gaat er zsm wel aan komen wegens ombouw naar andere body Een tijd van genoten maar helaas was deze 't niet gegund Daarom gaat nu alles over naar een andere body Van 1985er 16sh in witgoud word het nu een 83er c20xe in polar wit.
D Duncanvv Lid 14 dec 2020 #200 Hallo! Sinds dit weekend is SZ-41-KK in mijn bezit :applause02: Hier ligt een C20NE in, heb ook nog een Zender bodykit(sideskirts + spoiler + achter bumper liggen)
Hallo! Sinds dit weekend is SZ-41-KK in mijn bezit :applause02: Hier ligt een C20NE in, heb ook nog een Zender bodykit(sideskirts + spoiler + achter bumper liggen)