A AkUzA_TetSuo Post best veel 24 nov 2010 #2 Hey Dark, het kan zeker i.c.m originele dempers en verlagingsveren. Mvg TetSuo
A AkUzA_TetSuo Post best veel 24 nov 2010 #3 Hey Dark, het kan zeker i.c.m originele dempers en verlagingsveren. Mvg TetSuo
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 25 nov 2010 #6 Ok, super! Hebben jullie een goede webshop die die rommel verkoopt? Kan veel vinden online maar allemaal vage webshops... Brezan hier begint er niet aan.
Ok, super! Hebben jullie een goede webshop die die rommel verkoopt? Kan veel vinden online maar allemaal vage webshops... Brezan hier begint er niet aan.
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 25 nov 2010 #7 Ok, super! Hebben jullie een goede webshop die die rommel verkoopt? Kan veel vinden online maar allemaal vage webshops... Brezan hier begint er niet aan.
Ok, super! Hebben jullie een goede webshop die die rommel verkoopt? Kan veel vinden online maar allemaal vage webshops... Brezan hier begint er niet aan.
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 25 nov 2010 #8 jups kan en volgens mij heeft www.carfantasy.nl ze.( heb ik ze lang geleden gekocht.) Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 25 nov 2010 #9 jups kan en volgens mij heeft www.carfantasy.nl ze.( heb ik ze lang geleden gekocht.) Erwin
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 25 nov 2010 #10 Hey mensen thx! zojuist mn nieuwe demper opgehaald bij SKG carstyling en gelijk ff veerwegbegrenzers gehaald iemand toevallig een how-to?
Hey mensen thx! zojuist mn nieuwe demper opgehaald bij SKG carstyling en gelijk ff veerwegbegrenzers gehaald iemand toevallig een how-to?
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 25 nov 2010 #11 Hey mensen thx! zojuist mn nieuwe demper opgehaald bij SKG carstyling en gelijk ff veerwegbegrenzers gehaald iemand toevallig een how-to?
Hey mensen thx! zojuist mn nieuwe demper opgehaald bij SKG carstyling en gelijk ff veerwegbegrenzers gehaald iemand toevallig een how-to?
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 25 nov 2010 #12 Ik heb de begrenzers die je om de stang van de demper plaatst. Ik wil ze dus achter plaatsen (dat zal logisch zijn, maar voor de zekerheid). zelf denk ik: - opkrikken - achterwiel los - begrenzer eromheen - achterwiel erop - auto laten zakken - herhalen voor andere kant
Ik heb de begrenzers die je om de stang van de demper plaatst. Ik wil ze dus achter plaatsen (dat zal logisch zijn, maar voor de zekerheid). zelf denk ik: - opkrikken - achterwiel los - begrenzer eromheen - achterwiel erop - auto laten zakken - herhalen voor andere kant
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 25 nov 2010 #13 Ik heb de begrenzers die je om de stang van de demper plaatst. Ik wil ze dus achter plaatsen (dat zal logisch zijn, maar voor de zekerheid). zelf denk ik: - opkrikken - achterwiel los - begrenzer eromheen - achterwiel erop - auto laten zakken - herhalen voor andere kant
Ik heb de begrenzers die je om de stang van de demper plaatst. Ik wil ze dus achter plaatsen (dat zal logisch zijn, maar voor de zekerheid). zelf denk ik: - opkrikken - achterwiel los - begrenzer eromheen - achterwiel erop - auto laten zakken - herhalen voor andere kant
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 28 nov 2010 #14 Vraagje nog, heb die dingen binnen dus Maar, het lijkt alsof er een soort plastic hoes om de schokbreker zit. Kan ik die er zomaar afhalen? en zoja, hoe dan?
Vraagje nog, heb die dingen binnen dus Maar, het lijkt alsof er een soort plastic hoes om de schokbreker zit. Kan ik die er zomaar afhalen? en zoja, hoe dan?
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 28 nov 2010 #15 Vraagje nog, heb die dingen binnen dus Maar, het lijkt alsof er een soort plastic hoes om de schokbreker zit. Kan ik die er zomaar afhalen? en zoja, hoe dan?
Vraagje nog, heb die dingen binnen dus Maar, het lijkt alsof er een soort plastic hoes om de schokbreker zit. Kan ik die er zomaar afhalen? en zoja, hoe dan?