Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb vandaag aanrijding gehad waardoor mijn voorbumper is kapot. Er zit een gat in. Weten jullie waar ik nieuwe vandaan kan halen. Het is een met mistlampen en koplamp sproeiers. Heb op google gezocht maar kon niks vinden.
Met imi bumpers totaal geen problemen hoor, heb er ook op mijn Vec A gezet en die pasten zelfs mooi aan. Maar als je echt een originele wil: Kapaza, Tweedehands, Marktplaats, eBay of bij je locale sloophandel, daar kan je ze ALLEMAAL vinden :thumb
Voordeel bij een nieuwe bumper is het laten spuiten. Dit wordt een stuk voordeliger. En je bumper is nieuw.
Bij een tweedehands moet er eerst een stuk meer voorbewerkt worden en je weet niet zeker wat voor vlees je in de kuip haalt, in welke staat de bumper ook lijkt te zijn.
Voordeligste keus is uiteindelijk toch tweedehands uiteindelijk. Al zal het niet veel schelen denk ik.