E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 12 feb 2011 #61 ja dar is hem en voor dat geld zou ik hem zo terug kopen als hij in dezelfde staat is. ik heb er namelijk veel meer voor terug gekregen. Erwin
ja dar is hem en voor dat geld zou ik hem zo terug kopen als hij in dezelfde staat is. ik heb er namelijk veel meer voor terug gekregen. Erwin
I iSuperSSam Komt weleens kijken 12 feb 2011 #62 Waar wacht je nog op Of is die niet meer in dezelfde staat?
I iSuperSSam Komt weleens kijken 12 feb 2011 #63 Waar wacht je nog op Of is die niet meer in dezelfde staat?
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 13 feb 2011 #64 zou het niet weten. hij heeft niet veel gereden vanaf dat ik heb verkocht heb, en nu alweer te koop is wel snel terwijl het ding echt in super goede staat is/was. Erwin
zou het niet weten. hij heeft niet veel gereden vanaf dat ik heb verkocht heb, en nu alweer te koop is wel snel terwijl het ding echt in super goede staat is/was. Erwin
I iSuperSSam Komt weleens kijken 26 feb 2011 #65 Ik heb de bumper strips gemonteerd, dit is het resultaat:
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 13 feb 2011 #66 zou het niet weten. hij heeft niet veel gereden vanaf dat ik heb verkocht heb, en nu alweer te koop is wel snel terwijl het ding echt in super goede staat is/was. Erwin
zou het niet weten. hij heeft niet veel gereden vanaf dat ik heb verkocht heb, en nu alweer te koop is wel snel terwijl het ding echt in super goede staat is/was. Erwin
I iSuperSSam Komt weleens kijken 26 feb 2011 #67 Ik heb de bumper strips gemonteerd, dit is het resultaat:
T thijs1 Lid 26 feb 2011 #70 Zijn die bumpers nou ook meegespoten? Zo ja zou je dan voor mij misschien een overdag foto kunnen maken met wat meer licht?
Zijn die bumpers nou ook meegespoten? Zo ja zou je dan voor mij misschien een overdag foto kunnen maken met wat meer licht?
T thijs1 Lid 26 feb 2011 #71 Zijn die bumpers nou ook meegespoten? Zo ja zou je dan voor mij misschien een overdag foto kunnen maken met wat meer licht?
Zijn die bumpers nou ook meegespoten? Zo ja zou je dan voor mij misschien een overdag foto kunnen maken met wat meer licht?
I iSuperSSam Komt weleens kijken 26 feb 2011 #72 Dankjewel. @Thijs, de bumpers zelf zijn niet meegespoten. Dit wil ik wel doen binnenkort, als dit gedaan is zal ik wel foto's plaatsen
Dankjewel. @Thijs, de bumpers zelf zijn niet meegespoten. Dit wil ik wel doen binnenkort, als dit gedaan is zal ik wel foto's plaatsen
R RonaldH Hoort bij de inboedel 26 feb 2011 #73 Ik heb al dik een jaar een set randjes liggen,gacze binnekort ook eens schuren. Ik hou ze dan matzwart. Als dat niks is doe ik er blanke lak overheen
Ik heb al dik een jaar een set randjes liggen,gacze binnekort ook eens schuren. Ik hou ze dan matzwart. Als dat niks is doe ik er blanke lak overheen
I iSuperSSam Komt weleens kijken 26 feb 2011 #74 Dankjewel. @Thijs, de bumpers zelf zijn niet meegespoten. Dit wil ik wel doen binnenkort, als dit gedaan is zal ik wel foto's plaatsen
Dankjewel. @Thijs, de bumpers zelf zijn niet meegespoten. Dit wil ik wel doen binnenkort, als dit gedaan is zal ik wel foto's plaatsen
P ph.servaas Lid 20 jul 2011 #75 met een electrice verf afbrander voorzichtig warm maken je ziet ze van zelf bij kleuren en dan ophouden
met een electrice verf afbrander voorzichtig warm maken je ziet ze van zelf bij kleuren en dan ophouden
R RonaldH Hoort bij de inboedel 26 feb 2011 #76 Ik heb al dik een jaar een set randjes liggen,gacze binnekort ook eens schuren. Ik hou ze dan matzwart. Als dat niks is doe ik er blanke lak overheen
Ik heb al dik een jaar een set randjes liggen,gacze binnekort ook eens schuren. Ik hou ze dan matzwart. Als dat niks is doe ik er blanke lak overheen
P ph.servaas Lid 20 jul 2011 #77 met een electrice verf afbrander voorzichtig warm maken je ziet ze van zelf bij kleuren en dan ophouden
met een electrice verf afbrander voorzichtig warm maken je ziet ze van zelf bij kleuren en dan ophouden