B BabySmits Lid 3 apr 2010 #1 Hallo Weet er iemand of er in de buurt van zuidholland, een bedrijf ofzo is die buisjes in me ks 700 kop kan persen? Gr Mark
Hallo Weet er iemand of er in de buurt van zuidholland, een bedrijf ofzo is die buisjes in me ks 700 kop kan persen? Gr Mark
C CC gek Komt weleens kijken 5 apr 2010 #4 Heb ik daar ook laten doen voor m'n Calibra, en nergens geen last meer van. Kosten zijn €150.
C corsaboy Hoort bij de inboedel 5 apr 2010 #6 Originally posted by CC gek Heb ik daar ook laten doen voor m'n Calibra, en nergens geen last meer van. Kosten zijn €150. :wtf De goeie motorenrevisie bedrijven kunnen dit ook voor andere prijzen zeg maar.. Het is echt geen rocket science...
Originally posted by CC gek Heb ik daar ook laten doen voor m'n Calibra, en nergens geen last meer van. Kosten zijn €150. :wtf De goeie motorenrevisie bedrijven kunnen dit ook voor andere prijzen zeg maar.. Het is echt geen rocket science...
C CC gek Komt weleens kijken 7 apr 2010 #8 origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi buisjes? Is idd. een buisje ingekomen.
F freek corsa Hoort bij de inboedel 7 apr 2010 #9 Heeft iemand een foto van het buisje, misschien kan ik dit ook wel zelf doen. Het afdoppen en dan een slang erop kan ik al wel
Heeft iemand een foto van het buisje, misschien kan ik dit ook wel zelf doen. Het afdoppen en dan een slang erop kan ik al wel
C corsaboy Hoort bij de inboedel 7 apr 2010 #10 Originally posted by Noordpoolgsi overijselse motoren revisie hengelo ook wel neem ik aan tenminste daar gaat mijn kop heen. maikel, dat is mijn motorbouwer, en van nog een aantal mensen hier.. Ben er haast kind aan huis.. lol
Originally posted by Noordpoolgsi overijselse motoren revisie hengelo ook wel neem ik aan tenminste daar gaat mijn kop heen. maikel, dat is mijn motorbouwer, en van nog een aantal mensen hier.. Ben er haast kind aan huis.. lol