Brembo covers

Patje gts

Post weinig
Hallo alle,

Heeft er iemand ervaring met Brembo covers voor over de remklauwen?

Zou ze willen plaatsen op een vectra gts 1.8 16v 2007.

Gr patrick

Dat is net zo nep als Ferrari logos op je auto plakken en zeggen dat je in een Ferrari rijd.....

Iedereen ziet toch gelijk dat het nep is

Een super grote brembo klauw en een remschijfje ter grote van een cdtje haha

Ieder zn ding maar ik vind het vrij kansloos

Maarja wie ben ik

remstof hou je niet tegen.

Het is theoretische gezien zelfs erg slecht voor de remmen.

Er kan zo veel minder warmte weg.

ik heb de rode op de B Vectra gehad achter de lichtmetaal wielen zag er leuk uit maar bij het vernieuwen van de rem blokken moesten ze er af liepen aan dus het is bij 15 inch wielen net aan ,, en natuurlijk dikke Nep .

Is dit ook niet gewoon van plastiek gemaakt? (wat nooit ten goede kan komen icm de warmte)

Persoonlijk zou ik opteren om ze te laten spuiten als optische reden. Remstof kan je idd toch niet tegenhouden, enkel verwijderen :)

Die dingen zijn zo ongelofelijk nep! ;) Flinterdun plastic wat nooit echt mooi op je klauw past. En inderdaad precies dat vasthoudt wat je niet bij je remmen wilt. water, remstof, hitte, zand.

Ik zeg ook: niet aan beginnen.

kijk is op www.car-and-tunning.nl peter daar doet het heel goed met z,n opsmuk delen die covers passen wel goed zit lijm bij top spul ik wou dat ik die zooi los had . kan je zelf beetje bij werken dan passen ze helemaal te gek . maar je moet er van houden is natuurlijk NEP ook z,n wisserbladen zijn goed koop en van Bosch maar in Hongaarse verpakking voor de markt daar en op de prijs van daar

,zie z,n website .

ik heb jaren in de kunststof industrie gewerkt

en weet dat de gemiddelde smelttemperatuur 250 graden is, 300 uiterste max

dus ik ga me er niet aan wagen iigv :D

ik heb ze 2 jaar aan een gesloten op mijn Vectra gehad en ik moet zeggen ondanks dat het zwaar nep is zag het er leuk uit ik had rode ze bleven netjes zaten goed vast en geen gedoe met smelten bleven ook mooi rood .

echter bij het vervangen van de remblokken moesten ze er af dus heel voorzichtig losgemaakt nieuw blokken er in covers er op gelijmd en ja hoor aan lopen. na een 5000km rijden konden ze er weer op met mijn 15 inch net te weinig ruimte maar ze zaten er op toe ik de auto verkocht .

car-tuning.nl is eer goede leverancier

Terug
Naar boven