Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je kan een tank van een omega A station pakken die is hetzelfde. Kijk anders even op ebay daar staan er genoeg te koop. Volgens mij zijn de tank allemaal hetzelfde moet je wel even kijkenof je injectie hebt of niet want daar zit wel verschil in.
Omega A past goed,alleen is de vulpijp bij die tanks 2delig ipv 1 geheel zoals bij de standaard tanks,ook Rekord E station past die tank is 100% gelijk aan die van een Monza.
Ik rij zelf met een Omega A station tank onder mijn Monza.
heb ook de omega A tank (koste me 80€) eronder steken, heb de vultuut afgezaagd van de oude tank en met een dikke benzine bestendige rubberen slang verbonden. Past 100% Wel op letten dat je de juiste tank neem (injectie of niet)
@Opel_Bjorn wrote:heb ook de omega A tank (koste me 80€) eronder steken, heb de vultuut afgezaagd van de oude tank en met een dikke benzine bestendige rubberen slang verbonden. Past 100% Wel op letten dat je de juiste tank neem (injectie of niet)
Boven: Oude Monza naftbak, onder de nieuwe omega A tank
Is het nou de bedoeling dat je juist de tank van de Omega station A met injectie moet hebben of juist zonder injectie?? Ik heb een Monza 3 liter uit 1981 waar een andere tank onder moet....graag hoor ik van je,
Als je Monza een injectie is (3.0E) dan heb je ook de tank van de Omega injectie nodig. De injectietank heeft een extra aansluiting voor de retour op aan te sluiten.