S scrub29 Post best veel 19 feb 2014 #1 Hallo, ik wil bij mijn vec het brandstoffilter vervangen maar ik weet niet of het systeem dan moet worden ontlucht? ik lees verschillende dingen vandaar het gaat om een 2.0dti versie. alvast bedankt voor de moeite. gr E
Hallo, ik wil bij mijn vec het brandstoffilter vervangen maar ik weet niet of het systeem dan moet worden ontlucht? ik lees verschillende dingen vandaar het gaat om een 2.0dti versie. alvast bedankt voor de moeite. gr E
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 19 feb 2014 #2 Gewoon filter vervangen en daarna starten is zelf ontluchter
S scrub29 Post best veel 19 feb 2014 #3 @gwriemersma wrote:Gewoon filter vervangen en daarna starten is zelf ontluchter hoi, ik las dat dat alleen voor de cdti werkt en niet voor de dti. deze (bosch) pomp zou droog meteen stuk gaan of is dit een fabeltje? thx
@gwriemersma wrote:Gewoon filter vervangen en daarna starten is zelf ontluchter hoi, ik las dat dat alleen voor de cdti werkt en niet voor de dti. deze (bosch) pomp zou droog meteen stuk gaan of is dit een fabeltje? thx
wim-v6 Forumbewoner 19 feb 2014 #4 ja er is verder niet stiekum een andere methote, geen handpomp os wat dan ook... Filter proberen te vullen indien mogenlijk. Starten, en iets op toeren houden, en zorgen dat ze niet afslaat.... Willem
ja er is verder niet stiekum een andere methote, geen handpomp os wat dan ook... Filter proberen te vullen indien mogenlijk. Starten, en iets op toeren houden, en zorgen dat ze niet afslaat.... Willem