S Seije Lid 5 nov 2010 #1 Vandaag branden mijn acculamp toen. (knippert). Toen ik de moterkap`open deed rook ik een brandlucht. Zal het de dynamo zijn? Wat zijn de kosten ong? en veel werk? Groeten
Vandaag branden mijn acculamp toen. (knippert). Toen ik de moterkap`open deed rook ik een brandlucht. Zal het de dynamo zijn? Wat zijn de kosten ong? en veel werk? Groeten
T theowen Komt weleens kijken 5 nov 2010 #2 Ja die is dood ja! Beste is een ruil dynamo, kost je ongeveer een euro of 100 tot 130
C corsaboy Hoort bij de inboedel 5 nov 2010 #3 bel eens met duparts. Www.duparts.nl Laatst voor een hele nette prijs een nieuwe dynamo gekocht...
T theowen Komt weleens kijken 5 nov 2010 #4 Ja die is dood ja! Beste is een ruil dynamo, kost je ongeveer een euro of 100 tot 130
C corsaboy Hoort bij de inboedel 5 nov 2010 #6 bel eens met duparts. Www.duparts.nl Laatst voor een hele nette prijs een nieuwe dynamo gekocht...
S Seije Lid 5 nov 2010 #7 Hoe lang gaat een dynamo eigelijk mee? in 2007 heb ik hem vervangen. p.s is het veel werk om hem te plaatsen?
Hoe lang gaat een dynamo eigelijk mee? in 2007 heb ik hem vervangen. p.s is het veel werk om hem te plaatsen?
C corsaboy Hoort bij de inboedel 5 nov 2010 #9 valt wel mee is goed te doen. Heb je in 2007 een nieuwe geplaatst of 1 van de sloop. Die dingen moeten minimaal een aantal jaar meegaan. 3 jaar is erg kort..
valt wel mee is goed te doen. Heb je in 2007 een nieuwe geplaatst of 1 van de sloop. Die dingen moeten minimaal een aantal jaar meegaan. 3 jaar is erg kort..
S Seije Lid 5 nov 2010 #10 Hoe lang gaat een dynamo eigelijk mee? in 2007 heb ik hem vervangen. p.s is het veel werk om hem te plaatsen?
Hoe lang gaat een dynamo eigelijk mee? in 2007 heb ik hem vervangen. p.s is het veel werk om hem te plaatsen?
C corsaboy Hoort bij de inboedel 5 nov 2010 #11 valt wel mee is goed te doen. Heb je in 2007 een nieuwe geplaatst of 1 van de sloop. Die dingen moeten minimaal een aantal jaar meegaan. 3 jaar is erg kort..
valt wel mee is goed te doen. Heb je in 2007 een nieuwe geplaatst of 1 van de sloop. Die dingen moeten minimaal een aantal jaar meegaan. 3 jaar is erg kort..