Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Naast de meeting die Rick en ik organiseren, is er een 400-meeting (morgen) en in Veldhoven is er wekelijkse? meeting bij de McDonalds. En in Budel zijn er diverse Opel-meetings, o.a. een Kadett C-meeting.
Volgende keer even goed zoeken voordat je iets vraagt, vaak vind je dan al een antwoord op je vraag.
@RISL wrote:Er zijn meer dan genoeg meeting in Brabant.
Naast de meeting die Rick en ik organiseren, is er een 400-meeting (morgen) en in Veldhoven is er wekelijkse? meeting bij de McDonalds. En in Budel zijn er diverse Opel-meetings, o.a. een Kadett C-meeting.
Volgende keer even goed zoeken voordat je iets vraagt, vaak vind je dan al een antwoord op je vraag.
o dat wist ik niet.
400 mensen dat is echt wel veel auto's.
wekelijks op een parkeerplek in veldhoven?
ja zoeken is nog een ding moet ik beter gaan doen weet ik sorry.
@RISL wrote:Er zijn meer dan genoeg meeting in Brabant.
Naast de meeting die Rick en ik organiseren, is er een 400-meeting (morgen) en in Veldhoven is er elke 2de vrijdag van de maand meeting bij de McDonalds. En in Budel zijn er diverse Opel-meetings, o.a. een Kadett C-meeting.