D Duijmpje Komt weleens kijken 23 aug 2011 #1 Goeiemiddag, Ik heb gisteravond een hoedenplank gekocht waar ik boxen achterin kan bouwen nu is mijn vraag is dit erg ingewikkeld? het liefste zou ik ook nog een subwoofer achterin willen hebben maar ik begin eerst met 2 boxjes. Met vriendelijke groet, Duijmpje
Goeiemiddag, Ik heb gisteravond een hoedenplank gekocht waar ik boxen achterin kan bouwen nu is mijn vraag is dit erg ingewikkeld? het liefste zou ik ook nog een subwoofer achterin willen hebben maar ik begin eerst met 2 boxjes. Met vriendelijke groet, Duijmpje
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 23 aug 2011 #2 Naja, wat is ingewikkeld? Je moet wel kabels gaan leggen voor de speakers. Vanuit de deuren achter, of rechtstreeks van achter de radio door naar de hoedenplank. Speakers gewoon aansluiten op REAR LEFT en REAR RIGHT. Succes :thumbup :thumbup
Naja, wat is ingewikkeld? Je moet wel kabels gaan leggen voor de speakers. Vanuit de deuren achter, of rechtstreeks van achter de radio door naar de hoedenplank. Speakers gewoon aansluiten op REAR LEFT en REAR RIGHT. Succes :thumbup :thumbup
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 23 aug 2011 #3 Naja, wat is ingewikkeld? Je moet wel kabels gaan leggen voor de speakers. Vanuit de deuren achter, of rechtstreeks van achter de radio door naar de hoedenplank. Speakers gewoon aansluiten op REAR LEFT en REAR RIGHT. Succes :thumbup :thumbup
Naja, wat is ingewikkeld? Je moet wel kabels gaan leggen voor de speakers. Vanuit de deuren achter, of rechtstreeks van achter de radio door naar de hoedenplank. Speakers gewoon aansluiten op REAR LEFT en REAR RIGHT. Succes :thumbup :thumbup
D Duijmpje Komt weleens kijken 23 aug 2011 #4 en die kabels gaan trekken kan iemand dat met weinig technishe ervaring ?
D Duijmpje Komt weleens kijken 23 aug 2011 #5 en die kabels gaan trekken kan iemand dat met weinig technishe ervaring ?
B b07 Loopt hier de deur plat 23 aug 2011 #6 er zitten standaard al speakers achter ,die draden kan je ook gebruiken.
B b07 Loopt hier de deur plat 23 aug 2011 #7 er zitten standaard al speakers achter ,die draden kan je ook gebruiken.
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 23 aug 2011 #8 Idd, dacht zelf aan een 5 deurs (ging ik vanuit) dan is het vrij lastig vanuit de deuren... Bij een 3 deurs liggen er als het goed is al kabels....
Idd, dacht zelf aan een 5 deurs (ging ik vanuit) dan is het vrij lastig vanuit de deuren... Bij een 3 deurs liggen er als het goed is al kabels....
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 23 aug 2011 #9 Idd, dacht zelf aan een 5 deurs (ging ik vanuit) dan is het vrij lastig vanuit de deuren... Bij een 3 deurs liggen er als het goed is al kabels....
Idd, dacht zelf aan een 5 deurs (ging ik vanuit) dan is het vrij lastig vanuit de deuren... Bij een 3 deurs liggen er als het goed is al kabels....
F frederik1980 Komt weleens kijken 29 aug 2011 #12 nieuwe kabels trekken is het beste standaard draden zijn dun en ik neem aan dat je meer geluid wil mischien versterker? onder je zwarte kappen die van voor naar achter lopen
nieuwe kabels trekken is het beste standaard draden zijn dun en ik neem aan dat je meer geluid wil mischien versterker? onder je zwarte kappen die van voor naar achter lopen
F frederik1980 Komt weleens kijken 29 aug 2011 #13 nieuwe kabels trekken is het beste standaard draden zijn dun en ik neem aan dat je meer geluid wil mischien versterker? onder je zwarte kappen die van voor naar achter lopen
nieuwe kabels trekken is het beste standaard draden zijn dun en ik neem aan dat je meer geluid wil mischien versterker? onder je zwarte kappen die van voor naar achter lopen