T tobias2 Lid 5 dec 2011 #1 Ik heb op marktplaats een setje winterbanden op stalen velg gekocht voor mn corsa b. Heb ik nu andere wielbouten nodig om deze te monteren? Er zitten nu deze velgen onder:
Ik heb op marktplaats een setje winterbanden op stalen velg gekocht voor mn corsa b. Heb ik nu andere wielbouten nodig om deze te monteren? Er zitten nu deze velgen onder:
wim-v6 Forumbewoner 5 dec 2011 #2 Zijn originele opel wielen, Dus nee, het is niet zo'n B merk als BMW of Mercedes waarbij LM wielen langere bouten nodig hebben.
Zijn originele opel wielen, Dus nee, het is niet zo'n B merk als BMW of Mercedes waarbij LM wielen langere bouten nodig hebben.
wim-v6 Forumbewoner 5 dec 2011 #3 Zijn originele opel wielen, Dus nee, het is niet zo'n B merk als BMW of Mercedes waarbij LM wielen langere bouten nodig hebben.
Zijn originele opel wielen, Dus nee, het is niet zo'n B merk als BMW of Mercedes waarbij LM wielen langere bouten nodig hebben.
T tobias2 Lid 5 dec 2011 #4 Zat meer te denken aan conische voor lm & bolconische voor staal wat je bij andere merken wel ziet? Thanks!
Zat meer te denken aan conische voor lm & bolconische voor staal wat je bij andere merken wel ziet? Thanks!
T tobias2 Lid 5 dec 2011 #5 Zat meer te denken aan conische voor lm & bolconische voor staal wat je bij andere merken wel ziet? Thanks!
Zat meer te denken aan conische voor lm & bolconische voor staal wat je bij andere merken wel ziet? Thanks!