boutafstand voorremklauw senator a

schuitje

Post veel
hallo,

ik wil graag weten wat de afstand is tussen de bevestigingsbouten van een voorremklauw voor de a senator,

en is die van een vaste 2 zuiger klauw gelijk aan de zwevende 1 zuigerklauw?

groetjes erwin

lig mij wat van bij dat ze van een hele serie verschillende wagens gelijke afstanden hebben...

zo past astra F zelfs nog op de ascona C

wat betreft het verschil tussen de genoemde 2 klauwen... dat is volgens mij inderdaad gelijk.

ik ben van plan op mijn c kadett station project de remmen van een a senator te passen. dus het zo mooi zijn als die afstanden gelijk zijn.

dat 16v remmen van een astra f passen weet ik, en die set heb ik ook liggen. maar dat gatenpatroon past niet met 5x108 in de voornaaf geboord dus moet ik schijven hebben

ik zou het graag precies weten , voorat ik dure remmen bestel :P

Senator a/b, manta enz, voorwielaangedreven opels hebben allemaal dezelfde steek. Commodore en Manta 400, hebben wel een andere steek.

Ik kwam het volgende lijstje tegen.

Corsa A 76,20mm (Gewinde im Federbein) Corsa B 76,20mm (Gewinde im Federbein) Kadett E 76,20mm (Gewinde im Federbein) Astra F 76,20mm (Gewinde im Federbein) Calibra 76,20mm (Gewinde im Federbein) Vectra A 76,20mm (Gewinde im Federbein) Vectra B 76,20mm (Gewinde im Federbein) Manta 76,20mm (Gewinde im Federbein) Rekord 76,20mm (Gewinde im Federbein) Tigra 76,20mm (Gewinde im Federbein) Omega A 76,20mm (Gewinde im Federbein) Omega B 76,20mm (Gewinde im Federbein) Ascona B 76,20mm (Gewinde im Federbein) Ascona C 76,20mm (Gewinde im Federbein) Senator A 76,20mm (Gewinde im Federbein) Senator B 76,20mm (Gewinde im Federbein) Vectra C 123,90mm (Gewinde im Bremssattel)

Terug
Naar boven