Bouke zen V6 topic

bouke_gsi

Post weinig
Hallo iedereen:D

nadat ik gister andere banden had gehaald voor achter en omdat ze anders aan liepen.

was ik gister even een blokje om en ik heel even bij een vriend thuis keek kwam ik terug bij de auto zou weer wegrijden stuurde de wagen in eens heel zwaar.

gelukkig was ik vlak bij huis heb ik even onder de kap gekeken en wat mij al vermoede was dat de stuurbekrachtegingspotje leeg stond en ik waarschijnlijk ergen een lek in het systeem heb.

maar vandaaag eerst even een de onderlip op halen die ik op de kop heb getikt :jerry :jerry

Greetz bouke!

Goeiendag na een tijdje nix te hebben gepost ben ik der weer! :D

Kadettje heeft vorige week apk gehad en is der door gekomen :thumb

Vorige week ook bij teungts wezen kijken bij de v6 en dat gaat hem worden. ook even zen vectra bekeken mooie wagen king:

En men bumper terug gekregen van de spuiter heeft gelijk een andere look met de onderlip der onder!.

Nu ben ik zo meteen eerst 2 a 3 weken weg voor men werk ben beroeps militair dus op oefening.

foto"s

35hfdwo.jpg

handrem segmenten moesten vervangen worden voor de apk.

195lcz.jpg

men pa zen opel manta A slot pennen vind het wel wat hebben.

9r2kif.jpg

en even men best gedaan op het poetsen met de polijst machine en mequairs.

30maf05.jpg

over 2 a 3 weken begin ik met de motor van teungts uit tebouwen samen met teun en michealktille

groeten

blauw denk ik temperatuur

blauw bruin als lampje of diagnose maar weet ik niet zeker

groen toerental (geeft met de V6 teveel aan )

denk dat dit is gedaan

maar om de motor te laten lopen moet je de bedrading in de motortuimte hebben he

Hallo na en dag werken en zoeken en ontvetten had ik hem gevonden de bouwer had geen slangklem op de retour leiding gezet dus hij was der afgeschoten bij de stuurinrichting. geen half werk gelijk de toevoerleiding der afgehaald ontvet en nieuwe slang klemen der op gezet. toen dat alemaal klaar was wezen ontluchten wat ook in een zucht klaar was dus toen even bij miktille geweest en even zen astra opc wezen kijken :D mooie wagen btw! :kewlpics

daarna ben ik met de onderlip bezig geweest om die klaar te maken voor de voorbumper omdat der nog oude lijm resten en zo op zaten kwam zelfs de flex der aan te pas :???: hij ligt nu vast gekit aan de bumper te uitharden in de garage. hier de plaatjes bij de praatjes.

greetz bouke.

zo benk begonnen vanmorgen.

1568x04.jpg

hier had hij ook gelekt bij de pomp van de stuurbekragteging.

kqjgm.jpg

en hier was de slang der af gegaan.

2ibn91w.jpg

mooi werk plekje zo:P

1zckg1x.jpg

en het laatse voor vandaag men nieuwe onderlip op de bumper zetten! :jerry

bey0lz.jpg

met wat tips en tricks van miktille heb ik um der op gezet :thumb

91b5ab.jpg

hij moet ooit nog us strak getrokken en gespoten worden.

Dit was het voor vandaag !

bij een V6 in een kadett is de origele stuurbekr leiding eigenlijk te kort

ik denk dat de inbouwer er mee heeft gerommeld

1 slang kan je gewoon verlengen met klemmen maar de ander (die met de wartels ) moet je laten persen omdat er veel druk op staat

doe eens foto s posten van t gebeuren ben benieuwd :P

@jblfreak wrote:bij een V6 in een kadett is de origele stuurbekr leiding eigenlijk te kort

ik denk dat de inbouwer er mee heeft gerommeld

1 slang kan je gewoon verlengen met klemmen maar de ander (die met de wartels ) moet je laten persen omdat er veel druk op staat

doe eens foto s posten van t gebeuren ben benieuwd :P

De Retour en aanzuigslang kun je idd makkelijk een andere slang opzetten met slangenklemmen.

En de persslang moet je een nieuwe voor laten maken. Komt namelijk een druk op van 60 tot 70 bar.

Groeten,

Patrick

@teungts wrote:ben benieuwd wanneer ik je tegen komhier in de buurt mooi dett en een heerlijke motor

waar woon je ongeveer:P? ik woon in jistrum tusen zwaagwesteinde en de harkema in;)

@bouke_gsi wrote:@teungts wrote:ben benieuwd wanneer ik je tegen komhier in de buurt mooi dett en een heerlijke motor

waar woon je ongeveer:P? ik woon in jistrum tusen zwaagwesteinde en de harkema in;)

woon in het dorp naast jou kootstertille

@teungts wrote:@bouke_gsi wrote:@teungts wrote:ben benieuwd wanneer ik je tegen komhier in de buurt mooi dett en een heerlijke motor

haha dan denk ik dat je hem wel heb gehoord heb namenlijk een lekke uitlaat:P

dan moeten we maar eens 'n Meet and Great gaan organiseren hier in de Friese Buurt gemeentes.

Er komen er steeds meer Friezen hier op 't Opel Forum in 'n straal van nog geen 10 km's. :jerry

@Wieleman wrote:dan moeten we maar eens 'n Meet and Great gaan organiseren hier in de Friese Buurt gemeentes.

Er komen er steeds meer Friezen hier op 't Opel Forum in 'n straal van nog geen 10 km's. :jerry

inderdaad industrie terijn bij kootstertille is een mooi afgelegen plek aleen hoe gaan we dat op poten krijgen?

[/quote]

zag ik ook al.

toen ik dat zo had, ging de kap niet meer dicht.

die ging doorhangen van het gewicht van de kap, dus de pin viel niet in het slot.

stripje er tussen gelast, en toen was het weer goed.

ben maar zuinig op dit kadettje, er zijn er al teveel opgeruimd.

groeten.

[/quote]

ja is ook de bedoeling om hem weer netjes te restaureren en netjes en strak maken.

zal ff men oom vragen of die eenplaatje der tussen kan lassen..

greetz

@bouke_gsi wrote:@teungts wrote:@bouke_gsi wrote:@teungts wrote:ben benieuwd wanneer ik je tegen komhier in de buurt mooi dett en een heerlijke motor

haha dan denk ik dat je hem wel heb gehoord heb namenlijk een lekke uitlaat:P

hahah dan zal ik je vast wel eens horen, ben ook wel makelijk te herkennen met mijn oranje velgen :D

Terug
Naar boven