R robkuh Komt weleens kijken 10 jan 2011 #21 Aha,ik ging er dus vanuit dat die hulzen vast aan de bougiekabels zouden zitten... Nou word het ineens een stuk simpeler,haha!! Hardstikke bedankt! Ik ga er morgen maar eens mee aan de slag dan! Ik heb trouwens (volgens het boekje) Bosch FR8LDC bougie`s.
Aha,ik ging er dus vanuit dat die hulzen vast aan de bougiekabels zouden zitten... Nou word het ineens een stuk simpeler,haha!! Hardstikke bedankt! Ik ga er morgen maar eens mee aan de slag dan! Ik heb trouwens (volgens het boekje) Bosch FR8LDC bougie`s.
wim-v6 Forumbewoner 10 jan 2011 #22 zou kunnen, bij mij zat er ook grote sleutelmaat in. ik heb ze met een dik soort van hakmes de bussen uit de kop moeten draaien, daarna heb ik er mooie nieuwe voorgeschreven BKR5EK's in gezet. Willem
zou kunnen, bij mij zat er ook grote sleutelmaat in. ik heb ze met een dik soort van hakmes de bussen uit de kop moeten draaien, daarna heb ik er mooie nieuwe voorgeschreven BKR5EK's in gezet. Willem
wim-v6 Forumbewoner 10 jan 2011 #23 zou kunnen, bij mij zat er ook grote sleutelmaat in. ik heb ze met een dik soort van hakmes de bussen uit de kop moeten draaien, daarna heb ik er mooie nieuwe voorgeschreven BKR5EK's in gezet. Willem
zou kunnen, bij mij zat er ook grote sleutelmaat in. ik heb ze met een dik soort van hakmes de bussen uit de kop moeten draaien, daarna heb ik er mooie nieuwe voorgeschreven BKR5EK's in gezet. Willem
R robkuh Komt weleens kijken 10 jan 2011 #26 Ik zal morgen eens een poging gaan wagen,gaat wel goedkomen denk ik (ff offtopic: hoe krijg je die stippellijn en onderschrift in je posts?? Ik heb bij "handtekening" geprobeerd,maar zonder resultaat)
Ik zal morgen eens een poging gaan wagen,gaat wel goedkomen denk ik (ff offtopic: hoe krijg je die stippellijn en onderschrift in je posts?? Ik heb bij "handtekening" geprobeerd,maar zonder resultaat)
R robkuh Komt weleens kijken 10 jan 2011 #27 Ik zal morgen eens een poging gaan wagen,gaat wel goedkomen denk ik (ff offtopic: hoe krijg je die stippellijn en onderschrift in je posts?? Ik heb bij "handtekening" geprobeerd,maar zonder resultaat)
Ik zal morgen eens een poging gaan wagen,gaat wel goedkomen denk ik (ff offtopic: hoe krijg je die stippellijn en onderschrift in je posts?? Ik heb bij "handtekening" geprobeerd,maar zonder resultaat)
R robkuh Komt weleens kijken 10 jan 2011 #28 [rquote=1838798&tid=140259&author=wim-v6]effe opgezocht, zijn gelijk aan de FR8LDC[/rquote] Dan heb ik zeker de goeie,thanx!
[rquote=1838798&tid=140259&author=wim-v6]effe opgezocht, zijn gelijk aan de FR8LDC[/rquote] Dan heb ik zeker de goeie,thanx!
R robkuh Komt weleens kijken 10 jan 2011 #29 [rquote=1838798&tid=140259&author=wim-v6]effe opgezocht, zijn gelijk aan de FR8LDC[/rquote] Dan heb ik zeker de goeie,thanx!
[rquote=1838798&tid=140259&author=wim-v6]effe opgezocht, zijn gelijk aan de FR8LDC[/rquote] Dan heb ik zeker de goeie,thanx!
P Peer010 Komt hier geregeld 10 jan 2011 #30 ja bij bewerk profiel en dan bij handtekening de boel wel opslaan onderin
P Peer010 Komt hier geregeld 10 jan 2011 #31 ja bij bewerk profiel en dan bij handtekening de boel wel opslaan onderin
R robkuh Komt weleens kijken 10 jan 2011 #32 [rquote=1838809&tid=140259&author=Peer010]ja bij bewerk profiel en dan bij handtekening de boel wel opslaan onderin [/rquote] Allright,thanks! Ga ik het nog eens proberen.
[rquote=1838809&tid=140259&author=Peer010]ja bij bewerk profiel en dan bij handtekening de boel wel opslaan onderin [/rquote] Allright,thanks! Ga ik het nog eens proberen.
R robkuh Komt weleens kijken 10 jan 2011 #33 [rquote=1838809&tid=140259&author=Peer010]ja bij bewerk profiel en dan bij handtekening de boel wel opslaan onderin [/rquote] Allright,thanks! Ga ik het nog eens proberen.
[rquote=1838809&tid=140259&author=Peer010]ja bij bewerk profiel en dan bij handtekening de boel wel opslaan onderin [/rquote] Allright,thanks! Ga ik het nog eens proberen.
R robkuh Komt weleens kijken 11 jan 2011 #40 Zow,de bougie`s zijn vervangen hoor! Even een dunne bougiesleutel gehaald voor 6euri,en het was een fluitje van `n cent Wat me wel opviel; de bougie`s die eruit gekomen zijn,zijn er geen van Bosch,NGK o.i.d. maar helemaal wit,met een blauw GM logo erop?! Zouden dit nog de originele bougie`s geweest zijn?? (de auto heeft 105.000km gelopen,kunnen bougie`s zolang mee?)
Zow,de bougie`s zijn vervangen hoor! Even een dunne bougiesleutel gehaald voor 6euri,en het was een fluitje van `n cent Wat me wel opviel; de bougie`s die eruit gekomen zijn,zijn er geen van Bosch,NGK o.i.d. maar helemaal wit,met een blauw GM logo erop?! Zouden dit nog de originele bougie`s geweest zijn?? (de auto heeft 105.000km gelopen,kunnen bougie`s zolang mee?)