Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hij lijkt toch meer op die van botter vind ik,, althans dat wil degene maar zit er nog ver naast,,idd het strakmaak werk is volgens mij in het donker gedaan of hij heb n bril nodig, daar moet nog zat aan gebeuren wil ie er echt netjes uitzien.wel dikke wielen enz
beetje foute imitatie maar ik snap wel dat hij zo wil hebben als van botter maar dan moet hij toch nog wat veranderen hier en daar en een beetje strakker maken
is verschillend bij de een tikken ze de schermen uit, wat vaak het netste restultaat heeft , de ander doet het weer door inslijpen en dan weer dicht lassen
mijn astra is uitgeklopt ziet er super strak uit, echt super strak. een kadett is makelijker uit te kloppen dan een astra
maar je hebt hobbyisten en hobbyisten, se 1 is heel precies de ander niet. dat is echt verschillend voor iedereen. wat ik veel erger vind zijn hobbyisten die hun auto verkeers on veilig maken om te besparen op een paar centen. gr,martijn
is verschillend bij de een tikken ze de schermen uit, wat vaak het netste restultaat heeft , de ander doet het weer door inslijpen en dan weer dicht lassen
mijn astra is uitgeklopt ziet er super strak uit, echt super strak. een kadett is makelijker uit te kloppen dan een astra
de '9x16' schermen is laswerk, en zijn best prijzig om te laten maken.
nou kan zelf ook wel redelijk overweg met lassen ed, spuiten doe ik zelf al 6jaar in de autoschade,maar snap niet goed hoe ze dat zo bol krijgen met alleen kloppen , wist niet dat je plaatwerk zoveel kan rekken,weet zelf niet beter dan openhalen naar buiten halen en weer terug lassen,