Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Na een tijd afwezig zijn geweest (gezondheidsproblemen) kom ik er weer op terug. Ik zal even proberen op een foto te plaatsen welk scherm ik heb en of het wel kan wat ik bedoel.
Na een tijd afwezig zijn geweest (gezondheidsproblemen) kom ik er weer op terug. Ik zal even proberen op een foto te plaatsen welk scherm ik heb en of het wel kan wat ik bedoel.
Dit is het scherm wat ik heb, het aantal kilometrs wat ik kan rijden zie ik alleen in het verborgen menu.
Kan je dit laten aanpassen dat je het ook gewoon in het bc menu kan zien ik hoor het graag vast bedankt.
Ik heb ook een CD30 en bij mij staat het standaard op het scherm, waar bij jou de datum staat, tevens ook het verbruik op dat moment. Misschien is dit met een knoppen combinatie of anders met een Op-com aan te passen? Anders even in het op-com topic vragen of er iemand in de buurt op-com heeft.
@Tinus84 wrote:Ik heb ook een CD30 en bij mij staat het standaard op het scherm, waar bij jou de datum staat, tevens ook het verbruik op dat moment. Misschien is dit met een knoppen combinatie of anders met een Op-com aan te passen? Anders even in het op-com topic vragen of er iemand in de buurt op-com heeft.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dank voor je reactie,nu weet ik dat het mogelijk is.
@Tinus84 wrote:Ik heb ook een CD30 en bij mij staat het standaard op het scherm, waar bij jou de datum staat, tevens ook het verbruik op dat moment. Misschien is dit met een knoppen combinatie of anders met een Op-com aan te passen? Anders even in het op-com topic vragen of er iemand in de buurt op-com heeft.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Klopt. Dit zie ik ook bij onze zafira. Alle bc info komt op dat stuk te staan.